نیوز – لیگ برتر فوتسال| نبرد ساروی‌ها مقابل گیتی پسند مدعی

  • کد خبر : 350336
  • 18 دی 1399 - 4:50
نیوز – لیگ برتر فوتسال| نبرد ساروی‌ها مقابل گیتی پسند مدعی

 به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، هفته پنجم رقابت‌‌‌‌‌‌های لیگ برتر فوتسال امروز و با انجام ۶ دیدار از ساعت  ۱۵:۳۰در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

حفاری اهواز- مس سونگون ورزقان

در یکی از حساس‌‌ترین دیدارهای این هفته، تیم فوتسال حفاری اهواز یکی از پرسایقه ترین تیم‌‌‌های لیگ برتر است به مصاف مس سونگون می‌رود.

حفاری برعکس سال‌‌های گذشته که از همان ابتدا خود را  به عنوان از تیم‌‌‌های مدعی قهرمانی در لیگ نشان داده بود، در فصل جدید هنوز نتوانسته خود را به عنوان یک تیم مدعی نشان دهد و بیشتر به یک تیم بحران زده مبدل شده است. این تیم امروز می‌‌تواند با پیروزی در خانه مقابل مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی تا حدودی خود را از بحران خارج کند.

کوثر اصفهان- سن ایچ ساوه

در یکی دیگر از بازی‌های حساس گروه دوم تیم جوان سن ایچ ساوه که با مربی جوان خود اصغری مقدم از همان شروع لیگ برای رقبای خود خط نشان کشیده است و توانسته از چهار بازی خود با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه دوم باشد.

این تیم همچنان به صدرنشینی خود در این گروه ادامه می‌دهد و مقابل تیم تازه لیگ برتری شده کوثر اصفهان که جایگزین هایپر شاهین شهر شده قرار می‌گیرد. کوثری‌ها از ۴ بازی خود ۴ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده چهارم قرار دارند.

**برنامه بازی‌های یه شرح زیر است:

حفاری خوزستان- مس سونگون

کوثر اصفهان -سن ایچ ساوه 

راگا تهران-ایمان شیراز

شهروند ساری-گیتی پسند

فردوس قم-منصوری قرچک

کراپ الوند-اهورا بهبهان

 فرش آرا  و مقاومت البرز  استراحت دارند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=350336

برچسب ها

ثبت نظر

-