لیگ برتر والیبال بانوان| قهرمانی: هنوز فرصت جبران هست/می‌توانستیم برنده بازی باشیم

  • کد خبر : 349312
  • 17 دی 1399 - 3:33

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین در نخستین بازی مرحله نهایی لیگ برتر امروز مقابل پیکان ۳ بر یک شکست خورد.

اکرم قهرمانی سرمربی شهرداری قزوین بعد از بازی امروز عنوان کرد: پیکان تیمی است که بازیکنان با تجربه و با سابقه در اختیار دارد. بازیکنان ما هم مقابل این تیم خوب کار کردند و توانستند یک گیم بگیرند.

وی افزود: در ست چهارم شاید اگر اشتباهات فردی‌شان کمتر می‌شد نتیجه بازی کلا تغییر می‌کرد و ما برنده این دیدار می‌شدیم. البته هنوز جای جبران هست چون دور برگشت هم باید با پیکان بازی کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در این مرحله نتایج بهتری بگیریم. هدف ما این است از بازیکنان جوان استفاده کنیم. متاسفانه یکی از بازیکنان اصلی ما در آخرین جلسه تمرین آسیب دید به همین دلیل او را در بازی امروز نداشتیم. شاید اگر این بازیکن امروز حضور داشت راحت تر و روان تر بازی می کردیم. به هر حال باختیم امیدوارم دور برگشت جبران کنیم.

قهرمانی درباره استفاده از سیستم ویدئو چک در این مرحله از مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: استفاده از این سیستم خیلی از تنش‌ها را از بین برد و بچه‌ها با آرامش بیشتری کار کردند. استفاده از ویدئو چک بسیار تاثیرگذار بود، امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا همیشه بتوان از این سیستم در والیبال بانوان استفاده کرد، در این صورت مربیان در کنار زمین با خیال راحت کارشان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=349312

برچسب ها

ثبت نظر

-