نیوز – واکنش رئیس هیات خراسان به اتفاقات ورزشگاه امام رضا: حمیداوی پاسخگوی بدهی‌اش نیست/ رحمتی اعتبارش را گرو گذاشت

  • کد خبر : 347958
  • 15 دی 1399 - 16:25
نیوز – واکنش رئیس هیات خراسان به اتفاقات ورزشگاه امام رضا: حمیداوی پاسخگوی بدهی‌اش نیست/ رحمتی اعتبارش را گرو گذاشت

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، احسان اصولی در خصوص اتفاقی که پیش از دیدار شهرخودرو و سایپا رخ داده و باعث شده تا دو تیم پشت درهای استادیوم معطل شده‌اند اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید میزبانی این بازی با شهرخودرو است و متاسفانه این باشگاه بدهی خود را در بازی های گذشته به تربیت بدنی آستان قدس رضوی پرداخت نکردند و در این راه چند بار از طرف این باشگاه قول و در ادامه خلف وعده شده است. در شرایطی که قرار بود روز گذشته تسویه حساب جدید انجام بدهند و قرارداد جدید امضا کنند این کار را نکردند.

وی افزود: دوستان ما در آستان قدس رضوی در این مدت نهایت همکاری را با این مجموعه (شهرخودرو) کردند ولی کادر فنی و مجموعه آستان قدس و تربیت بدنی از صبح امروز هر چه تماس گرفتند مالک باشگاه شهرخودرو پاسخگو نبوده است. طبیعتا آستان قدس هم قوانین و قواعد خودش را دارد و بدهی این باشگاه باید پرداخت شود.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در نهایت ما ورود کردیم و مشکل حل شد. جا دارد از مسئولان ورزشگاه و استانی تشکر کنم ضمن اینکه خود آقای رحمتی اعتبار شخصی خود را گرو گذاشت و با فضایی که در استان به تیم شهرخودرو وجود دارد و انصافا دیدگاه نسبت به تیم شهر مشهد مثبت است مشکل امروز حل شد و بازی در حال آغاز است ولی ما نگران هستیم  چون هر کسی که آمده و مالکیت این تیم را قبول کرده باید مشکلات را حل کند. متاسفانه ما اخبار خوبی در خصوص این باشگاه و مشکلات مالی آن نمی‌شنویم.

اصولی که با شبکه خبر صحبت می کرد در خصوص میزان بدهی باشگاه شهرخودرو به استادیوم امام رضا عنوان کرد: حدود ۲۰۰ میلیون تومان بدهی به ورزشگاه امام رضا توسط باشگاه شهرخودرو پرداخت نشده است. البته در مقاطع بسیار زیادی مدیران استان، شورای شهر و شهرداری و دولت کمک کرده و حتی زمین چمن ورزشگاه ثامن آماده شده است اما دوستان حاضر نیستند از این ورزشگاه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با وجود پیگیری های دوستان ما در آستان قدس برخورد خوبی از طرف مدیریت باشگاه شهرخودرو با آنها صورت نگرفته و همکاری لازم را انجام ندادند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=347958

برچسب ها

ثبت نظر

-