بالاترین نمره به شیائومی می ۱۱ رسید!

  • کد خبر : 346181
  • 13 دی 1399 - 18:47
بالاترین نمره به شیائومی می ۱۱ رسید!
با توجه ‌به آزمایش‌های انجام‌شده، می‌توان گفت شیائومی می ۱۱ در بخش نمایشگر به‌کلی دست‌خوش تغییر شده و گفته می‌شود یکی از بهترین نمایشگرهای دنیای موبایل در آن به ‌کار رفته است. در نهایت می ۱۱ موفق به کسب ۱۳ رکورد در پایگاه داده دیسپلی‌میت شده است.
بالاترین نمره به شیائومی می ۱۱ رسید!

به گفته‌ی شیائومی، این پنل می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت برسد و از نرخ بازخورد لمس کم‌نظیر ۴۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. از قرار معلوم، نمایشگر مذکور کنتراست داینامیک ۱: ۵,۰۰۰,۰۰۰ ارائه می‌دهد. حال وب‌سایت دیسپلی‌میت که مرجعی برای سنجش نمایشگر محسوب می‌شود، به‌صورت موشکافانه به بررسی نمایشگر این گوشی پرداخته است و بر اساس شواهد، ادعای شیائومی تا حدودی درست بوده است.

بنا به گزارش GSMArena، دیسپلی‌میت آزمایش‌های نمایشگر شیائومی می ۱۱ را به پایان رسانده است و به نظر می‌رسد این گوشی به یکی از بهترین نمایشگرهای صنعت موبایل مجهز شده است؛ به‌طوری که بالاترین امتیاز (+A) را از سیستم رتبه‌بندی دیسپلی میت دریافت کرده و  تقریبا در هر آزمون، امتیاز بسیار خوبی کسب کرده است. مستندات بیانیه‌ی دیسپلی‌میت به شرح زیر است:

نمایشگر می ۱۱ هنگام کار در حالت‌های sRGB یا DCI-P3 تقریبا به کالیبراسیون کامل نزدیک می‌شود و صد درصد پوشش کامل از آن طیف رنگ ارائه می‌دهد. قابلیت Auto Color تمایل به افزایش اشباع و کنتراست برای ایجاد پاپ در تصاویر دارد؛ درحالی‌که حالت اشباع فراتر از حد مجاز است و می‌تواند پوشش ۱۳۹ درصد در حالت sRGB و ۱۱۱ درصدی در حالت DCI-P3 ارائه دهد. نمایشگر یادشده، بسیار روشن است و در حالت حداکثر روشنایی در ۱۰۰ درصد (سفید مطلق) میانگین سطح پیکسل به ۹۹۶ نیت می‌رسد. در حالت سفید نیمه‌مطلق (۵۰ درصد از پوشش سفید) APL تا ۱۲۲۱ نیت افزایش می‌یابد.

بالاترین نمره به شیائومی می ۱۱ رسید!

حالت‌های sRGB و DCI-P3 در حدود ۵۰۵ نیت روشنایی ارائه می‌دهند. این صفحه‌نمایش به لطف بازتاب‌پذیری کم، حتی در نور شدید محیط از خوانایی بسیار خوبی برخوردار است. دقت رنگ‌ها بسیار خوب است و حتی در زمانی‌که نمایشگر را با زاویه می‌بینید کاملا دقیق باقی می‌ماند. در دمای ۳۰ درجه، نقطه‌ی سفید ۰٫۵ JNCD به‌صورت ناچیزی تغییر مکان می‌دهد؛ درحالی‌که کانال رنگ قرمز به ۳٫۸ JNCD منحرف می‌شود. در آن زاویه، روشنایی صفحه‌نمایش فقط ۲۹ درصد کاهش می‌یابد.

 

آیا استفاده از تبلت‌های هوآوی برای کار مناسب است؟

اقدام خطرناک مرد برای بازرسی موبایل همسرش

با دوربین موبایل کوید ۱۹ را تشخیص دهید!

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=346181

ثبت نظر

-