استخراج بیت‌کوین از گاز!

  • کد خبر : 345683
  • 13 دی 1399 - 9:59
استخراج بیت‌کوین از گاز!

 

 

استخراج بیت کوین از گاز!

 

استخراج بیت‌کوین از گاز!

به گزارش نیوز به نقل از نفت خبر، این شرکت از انتشارات دی‌اکسید کربن مازاد خود بهره گرفته و از آن به عنوان منبع انرژی تولید بیت‌کوین استفاده کرده است.

به نظر ترکیبی نامعمول می‌رسد، اما ایده پشت آن این است که انرژی هدررفتنی را تبدیل به تجارت پرسود ارز دیجیتال کند.

فرآیند حفاری نفت گازهای قابل اشتعال آزاد می‌کند، اولا متان و گازطبیعی اضافی. به شکل معمول شرکت‌های نفتی این گاز را می‌سوزانند که از انتشار آن به جو جلوگیری شود؛ شعله بزرگی که روی چاه‌ها مشاهده می‌شود از این طریق درست می‌شود.

این کار را به این دلیل انجام می‌دهند که سوزاندن متان آن را به دی‌اکسید کربن تبدیل می‌کند، که برای محیط‌زیست کم‌ضرر تر از متان است.

با این حال تمامی این انرژی هدر می‌رود، بنابراین برنامه گازپروم نفت استفاده از آن از طریق تبدیل این انرژی به الکتریسیته و منبع انرژی تولید ارز دیجیتال است.

روس‌ها با این روش ماینینگ موفق شده‌اند در مدت یک ماه، ۱.۸ بیت‌کوین استخراج کنند که باقیمت‌های امروزی ارز، ارزش آن برابر با ۵۰ هزار دلار است. این مقدار بیت‌کوین با سوزاندن ۴۹.۵۰۰ مترمکعب گاز مازاد، استخراج شده است.

بیت کوین بازهم رکورد زد+قیمت جدید

 

قیمت بیت کوین باز هم رکورد زد

قیمت بیت کوین روز پنجشنبه برای اولین بار از مرز ۲۹ هزار دلار فراتر رفت و بدین ترتیب ارزش این ارز دیجیتال امسال با افزایش علاقه سرمایه گذاران بزرگ و کوچک تقریباً چهار برابر شد.

قیمت محبوب ترین رمز ارز جهان قبل از عقب نشینی توانست به ۲۹۳۰۰ دلار برسد و سپس با ۰٫۶۷ درصد کاهش به ۲۸۷۷۴٫۳۶ دلار رسید.

قیمت بیت کوین از زمان شکستن رکورد ۲۰ هزار دلاری برای اولین بار در تاریخ ۱۶ دسامبر، اکنون تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافته است.

پتانسیل بیت کوین برای سودهای سریع و همچنین انتظاراتی که می تواند به یک روش پرداخت اصلی تبدیل شود، تقاضای سرمایه گذاران بزرگتر ایالات متحده و همچنین بازرگانانی را که معمولاً به دارایی های خود وابسته هستند جلب کرده است.

دنیس دیک، یک تاجر برجسته در شرکت “برایت تریدینگ”، به ریسک بالای سرمایه گذاری در این رمز ارز اشاره کرد و گفت: شما می توانید سهامی مانند آمازون را خریداری کنید یا سهامی مانند اپل را بخرید و می دانید که چه چیزی بدست آورده اید. در مورد بیت کوین، شما واقعاً فقط روی صفحه نمایش یک رقم دارید و امیدوارید که طرفی که پشت سر شماست ارزش آن را بیش از آنچه برای آن پرداخته اید، ببیند، بنابراین این یک دیدگاه کاملاً پرریسک است.

با این وجود، وی که شیفته داستان بیت کوین و کشش سرمایه گذاران بود، حدود ۵ هفته پیش ۱ درصد از ارزش خالص دارایی خود را در یک صندوق بیت کوین قرار داد که ارزش آن از آن زمان دو برابر شده است و او روز پنجشنبه نیمی از آن را به فروش رساند.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=345683

ثبت نظر

-