بررسی آمار رئال مادرید در ۲۰۲۰؛ عملکرد ضعیف مهاجمان و درخشش کورتوا

  • کد خبر : 344927
  • 12 دی 1399 - 2:04
بررسی آمار رئال مادرید در ۲۰۲۰؛ عملکرد ضعیف مهاجمان و درخشش کورتوا

به گزارش نیوز، سال ۲۰۲۰ برای رئال مادرید با تساوی مقابل الچه به پایان رسید و زیدان باید شنبه مقابل سلتاویگو اولین مسابقه خود در سال ۲۰۲۱ را انجام دهد.

از سال ۲۰۰۷ تاکنون، رئال کمترین میزان گلزنی در یک سال تقویمی را در سال ۲۰۲۰ به ثبت رسانید و نتوانست حتی به جمع ۱۰۰ گل در یک سال دست پیدا کند.

عملکرد ضعیف مهاجمان که این فصل دامن زیدان را گرفت، نشان می‌دهد، مشکلی جدی در این تیم به وجود آمده و باشگاه رئال نیازمند خرید ستاره در پست تهاجمی است. ادن ازارد در بیشتر بازی‌ها مصدوم بوده و لوکا یوویچ نیز اصلا نتوانسته در حد و اندازه‌های عملکردش در اینتراخت فرانکفورت عمل کند. (گزارشی از عملکرد ضعیف خط تهاجمی رئال را در اینجا بخوانید)

طبق گزارش‌های رسانه‌های مادرید زیدان در تابستان ۲۰۲۱ قصد دارد مهاجمان بزرگی را خریداری کند تا بتواند نبود کریستیانو رونالدو را جبران کند. از ام‌باپه و ارلینگ هالند به عنوان گزینه‌های خرید مادرید نام می‌برند. (گزارشی از انقلاب فرانسوی زیدان را در اینجا بخوانید)

تیم زیدان در سال ۲۰۲۰ توانسته ۹۱ گل به ثمر رساند که از سال ۲۰۰۷ ضعیف‌ترین آمار مادرید محسوب می‌شود. سال ۲۰۱۹ باز هم زیدان و آمار ۱۰۰ گل در یک سال، جزو ضعیف‌ترین سال‌های کهکشانی‌ها شمرده می‌شود. نبود کریستیانو رونالدو اصلی‌ترین دلیل برای افت خط تهاجمی رئال به شمار می‌رود.

طی ۱۳ سال گذشته رئال مادرید در سال ۲۰۱۴ با هدایت آنچلوتی ۱۷۸ گل در یک سال تقویمی به ثبت رسانید و بهترین آمار خود را به نمایش گذاشت. (گزارشی از کیف ۲۰۱۸ تا کیف ۲۰۲۰ و عوامل ضعف مادرید پس از رفتن رونالدو را در اینجا بخوانید)

زیدان اگرچه در دوره دوم مربیگری خود نتوانسته خط تهاجمی فوق‌العاده را بدون حضور کریستیانو رونالدو بسازد ولی اثر درخشانی روی خط دفاعی گذاشته است.

رئال مادرید در سال ۲۰۲۰ توانسته ۲۰ کلین‌شیت را به نمایش گذارد که این آمار از سال ۲۰۱۵ که ۲۲ کلین‌شیت با کیلور ناواس ثبت شد، بهترین آمار مادرید محسوب می‌شود.

آنها در زمینه دریافت گل در سال ۲۰۲۰ توانسته‌اند بهترین آمار را از سال ۲۰۱۴ به ثبت رسانند. رئال با مدافعانی مثل راموس و درخشش کورتوا در دروازه در سال ۲۰۲۰ ، آمار دریافت گل ۰٫۹۶ در هر بازی را ثبت کرد.

رئال مادرید با تساوی مقابل الچه فاصله زیادی با اتلتیکومادرید پیدا کرده ولی به قول زیدان تا انتهای لالیگا زمان زیادی باقی مانده و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=344927

برچسب ها

ثبت نظر

-