مرد قاچاق فروش قربانی یک معتاد شد

  • کد خبر : 344601
  • 11 دی 1399 - 16:16
مرد قاچاق فروش قربانی یک معتاد شد
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از ایران آنلاین، صبح دیروز از بیمارستان مدرس تهران خبر رسید که مردی هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به‌ علت اصابت چاقو به ریه‌اش جان باخته است. بدین ترتیب تیمی از مأموران تجسس کلانتری ۱۶۳ولنجک برای تحقیق به بیمارستان اعزام شدند. مأموران با دستور مقام قضایی تحقیقات پلیسی  را برای ردیابی عاملان این جنایت آغاز کردند.
مرد قاچاق فروش قربانی یک معتاد شد
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر گفت: تحقیقات مأموران نشان از آن داشت که مقتول یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه فرحزاد است و ساعت ۵ صبح دیروز بین او و یک مرد دیگر که مصرف کننده مواد مخدر است درگیری صورت گرفته و مقتول همراه چند نفر از دوستانش به‌خاطر اختلاف بر سر مواد مخدر به پاتوق قاتل رفته و در این درگیری احمد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
بدین ترتیب مأموران موفق به شناسایی قاتل که مردی ۴۰ ساله و سابقه دار است شدند و با توجه به آدرسی که از خانه او در سوابقش ارائه شده بود با نیابت قضایی به شهرستان ملارد رفته اما قاتل در خانه نبود و خانواده‌اش اعلام کردند که پسرشان را به‌خاطر اعتیاد از خانه طرد کرده‌اند و دیگر اطلاعی از او ندارند.
این مقام پلیسی عنوان کرد: تیم‌های عملیاتی سرکلانتری یکم و تیمی از مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک به فرماندهی سرهنگ علی قاسمی رئیس کلانتری ولنجک جست‌و‌جوهای خود را در منطقه فرحزاد و در پاتوق‌هایی که احتمال می‌دادند قاتل در آنجا پنهان شده باشد آغاز کردند و موفق شدند قاتل را در یکی از پاتوق‌هایش شناسایی و آنجا را تحت محاصره در آوردند که در ادامه متهم و همدستش که در زمان درگیری مرگبار حضور داشت برابر پلیس مقاومت کردند اما مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و قاتل و همدستش را دستگیر کردند؛در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی کشف و در تحقیقات مشخص شد قاتل وسایل سرقتی را در ازای خرید مواد مخدر به فروشندگان مواد مخدر می‌دهد و در بررسی‌های بیشتر چاقویی که قاتل با آن دست به قتل زده بود نیز کشف شد.
قاتل در اعترافاتش گفت: مقتول از فروشندگان مواد مخدر بود و مدتی قبل مقداری مواد مخدر از او سرقت شده بود ودوستانش گفته بودند که من این مواد را از او سرقت کرده‌ام به همین خاطر مقتول همراه دوستانش با قمه و چوب به سراغ من آمدند که درگیر شدیم و او کشته شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=344601

ثبت نظر

-