آرامش در آخرین روز بازار سال ۲۰۲۰

  • کد خبر : 344594
  • 11 دی 1399 - 16:04
آرامش در آخرین روز بازار سال ۲۰۲۰

به  گزارش نیوز، در آخرین روز سال ۲۰۲۰، بازار با آرامش در حال حرکت است و به نظر می‌رسد نوسان زیادی را شاهد نباشیم.

براساس گزارش کیتکو، پس از روز کاری چهارشنبه، طلا با افزایش بسیار اندک ۰٫۰۱ درصد در بازار معاملات اروپا حرکت می کند. هر اونس نقره با ۰٫۳۰ درصد کاهش با ۲۶٫۵۱ دلار معامله می شود اما خیلی از بالاترین قیمت خود در هفته فاصله نگرفته است.  

خبرهای جدید در بازار

دربازار سهام، نیک کی۲۲۵، ۰٫۴۵ درصد و ASX  ۱٫۴۳ درصد کاهش داشته است. خبر واکسن کرونا که در چین منتشر شد می توانست به احساسات سرمایه گذاران در منطقه کمک کند. واکسن ویروس کرونا سینوفرم (CNBG) چین برای استفاده عمومی تأیید شده است.

ویدمان از بانک مرکزی اروپا نیز اظهار داشت که انتظار ندارد بانک های مرکزی نرخ بهره را برای همیشه پایین نگه دارند. اگرچه نظری مانند این، هیچ تأثیری فوری نخواهد داشت اما جالب است. 

شاخص های آسیا در ۲۰۲۰

بر اساس گزارش سی ان بی سی، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰ ، به نظر می رسد که یک سال پرنوسانی برای بازارهای آسیا و اقیانوسیه درحال به اتمام رسیدن است. زیرا جهان همچنان به دنبال بهبودی و رهایی از بیماری همه گیر ویروس کرونا است.

شاخص شنژن چین یکی از شاخص ترین بازارهای منطقه است که در سال ۲۰۲۰، ۳۸٫۷۳ درصد افزایش یافته است. شاخص CSI 300 این کشور که بزرگترین شرکت های ذکر شده در سرزمین اصلی را ردیابی می کند ، همچنین با رشد ۲۷٫۲۱ درصدی در سال در میان بهترین عملکردهای منطقه قرار گرفت.

نفت طلا

آرامش در بازار نفت

معامله گران نفت خام عجله نخواهند کرد که این طلای سیاه معامله شود. با همه گیری COVID-19، همه بازارهای جهان در یک دوره زمانی شاهد شوک بود و موجب شد نفت وست تگزاس اینترمدییت  در آوریل به شدت کاهش پیدا کند و تقاضای انرژی کاهش یافت.

در معاملات امروز، معاملات آتی نفت خام برنت در حدود ۵۱٫۴۴ دلار در هر بشکه معامله شد که ارزش اسمی حدود ۰٫۲۵درصد  از دست دادک همچنین معاملات آتی نفت وست تگزاس اینترمدیت با معاملات نفتی ۰٫۳۵درصد  افت کرد و با ۴۸٫۲۲ دلار در هر بشکه معامله شد.

بیت کوین بیش از هزار دلار افزایش داشت

بیت کوین، تنها شاخصی که در روز آخر سال ۲۰۲۰، روند افزیش شدیدی را طی کرد. در روز جاری هر بیت کوین با افزایش هزار و ۲۳۷ دلار به ۲۹ هزار و ۹۵ سنت رسید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=344594

ثبت نظر

-