نزول دلاری ارزش سکه امامی

  • کد خبر : 344376
  • 11 دی 1399 - 10:34
نزول دلاری ارزش سکه امامی

نزول دلاری ارزش سکه امامی

فلز گران بهای داخلی ۴۵۰ دلار شد

به گزارش نیوز، ارزش سکه در ۲۰ روز اخیر بیش از ۲۵ دلار کاهش پیدا کرده است. یک معامله گر در نوزدهمین روز آذرماه با یک سکه می توانست اقدام به خرید ۴۸۲ دلار کند. با این حال، دیروز فروش یک سکه معادل با ۴۵۶ دلار برای معامله گر به همراه داشت. کاهش ارزش دلاری سکه نشان می دهد که معامله گران از بازار فلز گران بهای داخلی به طور مشهودی عقب نشینی کردند.

حباب سکه هم این مساله را به خوبی نشان می دهد. دیروز فاصله قیمت بازاری سکه با ارزش ذاتی آن تا محدوده ۹/۲ درصدی پایین رفت. چنین نشانه هایی احتمال افت بیشتر سکه امامی را افزون می کنند.

با این حال، به احتمال زیاد، معامله گران به این نکته دقت دارند که سکه در حال حاضر بالای ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزش دارد، در نتیجه بازیگران این بازار به راحتی هم دست به فروش نخواهند زد، مگر اینکه دلار افت معناداری را تجربه کند.

برگشت سکه به کانال صعودی؟

دیروز سکه توانست حمایت ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را حفظ کند و این موضوع بازار را تا حدی از سناریوی ریزش قیمت دور کرد. سکه اکنون در گام اول هدف ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را پیش روی خود دارد و تنها در صورتی می تواند، انتظارات کاهشی را بار دیگر برای خود متصور ببیند که به زیر ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برود. شرایط بازار به گونه ای است که بیشتر معامله گران انتظار آخر هفته آرامی را برای فلز گران بهای داخلی دارند. با این حال، در صورت عبور سکه از محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، مرز ۱۲ میلیون تومانی یک بار دیگر مورد آزمون قرار خواهد گرفت. البته انتظارات میان مدت هم چنان کاهشی است و بیشتر معامله گران حاضر در بازار به دنبال کسب سودهای کوتاه مدت هستند.

78

جابه جایی قیمتی در معاملات شبانه

بازار جهانی طلا به لطف سقوط قیمت دلار افزایشی شد اما این افزایش به میزان نیست که بتواند تقاضا را به بازار سکه بیاورد انتظارات برای قیمت طلا بسیار بالاتر از سطوح کنونی است اما در معاملات شبانه سکه برخی تلاش داشتند با فاصله انداختن میان قیمت سکه و کف بازار فرصت جدیدی فراهم کنند. قیمت سکه در برخی معاملات پشت خطی در اواخرا دیشب به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. ایا این علامت می تواند زمینه برگشت قیمت را فراهم کند.


این مطلب برایم مفید است




۲


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=344376

ثبت نظر

-