۳ قتل هولناک؛ جزئیات جنایت‌ها از زبان مردان همسرکش

  • کد خبر : 344280
  • 11 دی 1399 - 9:11
۳ قتل هولناک؛ جزئیات جنایت‌ها از زبان مردان همسرکش

بازگشت قاتل به صحنه جرم

شواهد نشان می‌داد جنایت در مکان دیگری رخ داده و سپس جسد به آن مکان منتقل شده است.

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای یافتن ردی از قاتل یا قاتلان آغاز شد. چند روز بعد از این اتفاق مأموران گشت پلیس مردی را در نزدیکی محل کشف جسد مشاهده کردند. 

این مرد به محض دیدن پلیس مسیر خود را تغییر داد و سعی کرد پنهان شود. همین رفتار، ظن مأموران را برانگیخت و درنهایت مرد مظنون بازداشت شد. 

در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد این مرد همسر مقتول است. متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به کشتن زنش اقرار کرد و گفت: من و همسرم مدت‌ها بود با هم اختلاف داشتیم تا اینکه بالاخره در جریان یک مشاجره از کوره دررفتم و او را کشتم. بعد جسدش را به خیابان بردم و رها کردم تا ردپایی از خودم به جا نگذارم. 

بعد از چند روز به محل رها شدن جسد برگشتم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است، اما دستگیر شدم. این مرد اکنون در بازداشت به ‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

قتل همسر بر سر مسائل مالی

دومین متهم مردی است که همسرش را به خاطر اختلاف بر سر موضوعات مالی به قتل رسانده است. 

کارآگاهان پلیس استان فارس وقتی از کشته ‌شدن زنی در خانه‌اش مطلع شدند، به محل حادثه رفتند و تفحص‌های خود را آغاز کردند. 

همه شواهد دال بر این بود که شوهر این زن دست به جنایت زده و همسرش را با استفاده از جسم سخت به قتل رسانده است. این‌گونه بود که جست‌وجوها برای یافتن مرد فراری آغاز شد تا اینکه او خودش به کلانتری رفت و تسلیم شد.

این مرد در اعترافاتش گفت: من و زنم زندگی خیلی خوبی داشتیم، اما اختلافات ‌ما از مدتی قبل شروع شد و علت اصلی آن هم مسائل مالی بود. زنم می‌گفت درآمد من کم است و نمی‌توانیم زندگی خوبی داشته باشیم. بارها سر این موضوع با هم جروبحث کردیم. من خیلی تلاش کردم کاری کنم رفتار زنم مثل سابق شود، اما موفق نشدم.

روز حادثه بار دیگر سر همین موضوع با هم بگومگو کردیم. من که عصبانی شده بودم، در یک لحظه جسمی را به سر همسرم کوبیدم. نمی‌خواستم او را بکشم، اما زنم غرق در خون به زمین افتاد و فهمیدم جانش را از دست داده است. به همین دلیل فرار کردم، اما عذاب وجدان داشتم و بالاخره بعد از چند روز تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

متهم در ادامه صحنه قتل را بازسازی کرد و روانه زندان شد. او اکنون منتظر است تا قضات دادگاه کیفری پرونده‌اش را در نوبت رسیدگی قرار بدهند.

جنایتی هولناک تحت تاثیر ماده مخدر

سومین متهم مردی است که همسرش را به طرز فجیعی از پا درآورده است. او ادعا می‌کند به خاطر توهم شیشه‌ دست به جنایت زده است.

کارآگاهان جنایی استان خراسان رضوی وقتی از قتل زنی ۳۵‌ساله در خانه‌اش مطلع شدند، به آنجا رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها جسد زن جوان را در حالی ‌که هدف چندین ضربه چاقو قرار گرفته و به‌طرز فجیعی کشته شده بود، مشاهده کردند. 

یکی از اهالی ساختمان درباره این جنایت توضیح داد: مقتول و شوهرش با هم مشکل داشتند و گاهی دعوا می‌کردند. شب قبل از این حادثه نیز صدای داد و فریاد آنها به گوش می‌رسید و تا آنجا که من فهمیدم این زن قصد داشت خانه را ترک کند، اما شوهرش مانع شده بود. 

دعوای آنها تا ساعت پنج بامداد ادامه داشت، اما بعد از آن دیگر صدایی به گوش نرسید و من فکر کردم ماجرا تمام شده تا اینکه صبح آثار خون را مقابل خانه دیدم و فهمیدم اتفاق تلخی رخ داده است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم پلیس را از واقعه مطلع کنم.

شوهر مقتول فراری شده بود به همین دلیل تجسس‌ها برای یافتن ردی از او آغاز شد. این مرحله از تحقیقات چند روزی زمان برد تا اینکه بالاخره مخفیگاه مرد همسرکش پیدا و او بازداشت شد.

این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به کشتن همسرش اعتراف کرد، اما گفت تحت تأثیر ماده مخدر شیشه دست به جنایت زده است. او ادعا کرد زمان حادثه دچار توهم شده بود و اختیار اعمالش را نداشت.

این مرد نیز همچنان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=344280

ثبت نظر

-