ناگفته هایی از روابط عاشقانه مینا نامداری و پیام صادقیان

  • کد خبر : 344054
  • 11 دی 1399 - 0:33
ناگفته هایی از روابط عاشقانه مینا نامداری و پیام صادقیان

مینا نامدار در ترکیه

در ترکیه تصمیم می گیرد یک گالری برای خود درست کند و با فروش تابلو هایی که می کشد، درآمدی برای خود درست کند. به همین دلیل در همان شهر استانبول، یک نمایشگاه ایجاد می کند و با فراخوانی که می دهد از هنرمندان می خواهد، هنرهای خود را برای فروش به نمایشگاه او ببرند. خود مینا در کنار درآمدی که از فروش کارهایش داشت، مبلغی را هم از افراد برای فروش کارهایشان می گرفت.

در حین برگزاری نمایشگاه، او با یک کارگردان ترکی آشنا می شود. این کارگردان که برای خرید تابلو به نمایشگاه او رفته بود از چهره و اندام مینا خوشش می آید و پیشنهاد همکاری به او در یک فیلم ترکی را می دهد.

 

نیوز

 

مینا ابتدا با این کار مخالفت می کند، اما از آن جایی که شهرت را خیلی دوست داشت، قبول می کند و نقش های کوتاهی را در آن سریال ترکی بازی می کند.

این فیلم که در سال ۲۰۱۷ پخش شد، پیشنهاد های دیگری را هم برای او در پی داشت. چند نفر به او پیشنهاد بازی در یک برنامه تلویزیونی برای رقص را داده بودند که چندان جالب نبود. اما در بین آن ها از چند برند معتبر در ترکیه که مرکز رفت و آمد ایرانی های زیادی بود، پیشنهاد مدلینگ به او شد که مینا از این کار بسیار استقبال کرد و رسما به کار مدلینگ روی آورد. از این زمان به بعد او در کار مدلینگ مشغول به کار شد.

 

مینا نامداری و پیام صادقیان

 

مینا نامدار و پیام صادقیان

مینا نامدار بعد از اینکه به کار مدلینگ روی آورد فعالیت های اینستاگرامی خود را بیشتر کرد. در اینستاگرام مینا نامدار علاوه بر تبلیغ کارهای هنری، عکس هایی از خودش با برند های مختلف را پست می کرد. او در اینستاگرام از تاریخ ۲۴ می سال ۲۰۱۷ به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است. البته او پیج های دیگری هم دارد، اما این پیج را برای کارهای تبلیغاتی خود راه اندازی کرده است. دراین پیج نزدیک به یک میلیون نفر دنبال کننده یا فالوور دارد.

مدتی بعد مینا برای افزایش فالوور و جذب مخاطب در صفحه خود به کارهای زیادی دست زد. او کار مدلینگ را با بدنی برهنه انجام می داد. به او مدل ایرانی کاملا لخت می گویند که از این کار برای جلب توجه بقیه استفاده کرده است. حاشیه های مینا بعد از این اتفاقات بیشتر هم شد. او در نوروز سال ۱۳۹۷ ویس هایی را از خود و پیام صادقیان منتشر کرد که در آن ها او به مینا ابراز علاقه کرده بود. لایو با پسر نوجوان آخرین اقدام وی برای جذب فالوئر بود.

مینا نامداری و پیام صادقیان

پیام صادقیان دوست مینا نامداری

پیام صادقیان بازیکن ایرانی شاغل در تیم های ذوب آهن و پرسپولیس است که مدتی بعد از بازی در ایران به ترکیه می رود و در آن جا ساکن می شود. این بازیکن که حواشی زیادی را در ایران در دوران بازی خود از قلیان کشیدن تا ایجاد سایت شرط بندی ایجاد کرده بود، در ۲۸ سالگی ایران را ترک کرد و به ترکیه مهاجرت کرد.

 

مینا نامداری و پیام صادقیان

 

انتهای رابطه مینا نامداری و پیام صادقیان

انتشار ویس های پیام صادقیان توسط مینا نامدار که پیام او را عشق خود می خواند باعث شد مینا بیش از پیش معروف شود. پیام صادقیان ویس های او را رد می کند و او را دختر هرزه می خواند که برای معروفیت لخت می شود. این پیام ها که با عصبانیت شدید مینا مواجه می شود بی پاسخ نمی ماند و او در لایو هایش پاسخ پیام را می دهد.

>>>خبر مرتبط:

لایو جنسی پسر ۱۴ ساله با مینا‌ نامداری بلاگر اینستاگرام + فیلم

مینا نامدار کیست؟

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=344054

ثبت نظر

-