واکنش سرمربی پورتو به درخشش و مصدومیت مهدی طارمی

  • کد خبر : 343637
  • 10 دی 1399 - 14:58
واکنش سرمربی پورتو به درخشش و مصدومیت مهدی طارمی

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات هفته یازدهم لیگ فوتبال پرتغال بامداد امروز چهارشنبه تیم پورتو به مصاف ویتوریا گیمارش رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پورتو تمام شد. دو گل از سه گل پورتو در این مسابقه توسط مهدی طارمی مهاجم ایرانی به ثمر رسید. البته طارمی در دقیقه ۸۵ به دلیل مصدومیت، زمین مسابقه را ترک کرد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از پایان این مسابقه به سئوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد که در این سئوالات از مهدی طارمی هم نام برده شد.

کونسیسائو درباره هماهنگی طارمی با «موسی ماره‌گا» دیگر مهاجم پورتو گفت: حتی زمانی که طارمی در ترکیب اصلی هم نبود، اغلب مورد استفاده قرار می‌گرفت. برای هر بازیکن کار مشخصی در همه سطوح وجود دارد. یک سازگاری و هماهنگی طبیعی از مهدی وجود داشت که در حال حاضر بسیار خوب است. همینطور کل تیم.

وی افزود: فشردگی مسابقات ما باورنکردنی است و ما آن را ادامه خواهیم داد. این همان چیزی است که می‌خواهیم زیرا در تمام جبهه‌ها هستیم و برای کسب عناوین بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم پورتو درباره مصدومیت طارمی و «په په» دیگر بازیکن تیمش مقابل گیمارش گفت: په په از ناحیه دو قلوی پا مشکل داشت. طارمی هم ضربه خورد اما مشکلات عضلانی هم داشت. فکر می‌کنم بازیکنانی هم که وارد زمین شدند (به عنوان نفرات تعویضی) پاسخ بسیار مثبتی دادند و از این روز احساس خوبی در مورد گروه کاری ام دارم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=343637

ثبت نظر

-