علیرضا حقیقی بر اثر کرونا درگذشت + عکس

  • کد خبر : 343357
  • 10 دی 1399 - 10:47
علیرضا حقیقی بر اثر کرونا درگذشت + عکس

 

دکتر علیرضا حقیقی در کرمان بر اثر کرونا در گذشت

 

علیرضا حقیقی بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش نیوز، دکتر علیرضا حقیقی ،فوق تخصص کودکان بیمارستان راضیه فیروز کرمان از چند روز قبل به دلیل ابتلا به کرونا در آی سی یو همین بیمارستان بستری بود.

دکتر علیرضا حقیقی صبح روز سه شنبه،نهم دی ماه بر اثر کرونا در بخش آی سی یو همین بیمارستان چشم از جهان فرو بست.

 

شهید سلامت ماکو

 

شهادت سیف الله قاسم زاده / اولین شهید مدافع سلامت ماکو

“سیف الله قاسم زاده”، کارمند شبکه بهداشت و درمان ماکو که در مرکز منتخب تشخیص بیماری کووید ۱۹ بازرگان خدمت می‌کرد، در مسیر خدمت به سلامت جامعه و درمان بیماران کرونا ، نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو روز چهارشنبه اظهار داشت: این کارمند شبکه بهداشت و درمانی، پس از چند ماه تحمل درد و رنج ناشی از بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان فجر ماکو دارفانی را وداع گفت.

رحیم صمدی با بیان اینکه شهادت این همکار خستگی‌ناپذیر برای ما بسیار سخت و جانکاه است، افزود: یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی او که در راه حفظ جان همشهریانش تا آخرین لحظه جان نثاری کرد، همواره جاودانه خواهد ماند.

رعنا قربانی، سرپرست فرمانداری ماکو نیز در پیامی، شهادت این مدافع سلامت را تسلیت گفت و برای او علو درجات واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسالت کرد.

ماکو با بیش از ۱۰۰هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

 

عذرا ابراهیمی

 

مرگ تلخ عذرا ابراهیمی پرستار فداکار در بیمارستان کرمانشاه

عذرا ابراهیمی، کمک پرستار بخش کرونا بیمارستان طالقانی، بعد از تحمل یک هفته بیماری روز گذشته در آی.سی.یو بیمارستان آیت‌‌الله طالقاتی بر اثر کرونا در گذشت.

به گزارش نیوز، عذرا ابراهیمی، کمک پرستار بخش کرونا بیمارستان طالقانی، بعد از تحمل یک هفته بیماری عصر امروز روز گذشته در آی.سی.یو بیمارستان آیت‌‌الله طالقاتی بر اثر کرونا در گذشت.

 

با اخبار نیوز همراه باشید…

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=343357

ثبت نظر

-