زندگی نامه آدولف هیتلر تولد، زندگی، مرگ، خانواده

  • کد خبر : 343356
  • 10 دی 1399 - 11:43
زندگی نامه آدولف هیتلر تولد، زندگی، مرگ، خانواده

زندگی نامه آدولف هیتلر او رهبر و سیاستمدار آلمان نازی می باشد. او در سال ۱۹۹۳ به عنوان صدر اعظم به قدرت رسید و بعد از آن رهبر آلمان شد. در سال های رهبری او جنگ جهانی اول آغاز شد و هجوم به لهستان انجام پذیرفت. او مسئول هولوکاس بود، جایی که شش میلیون یهودی و پنج میلیون غیر نظامی مردند.

زندگی نامه آدولف هیتلر

تولد، تحصیل و خانواده

هیتلر در ۱۸۹۸، در شهری به نام اوستریا هانگری متولد شد. او فرزند چهارم خانواده بود. او ۵۶ سال بعد بر اثر شلیک به خودش مرد. در سه سالگی آن ها به آلمان برای زندگی رفتند. پدر هیتلر مرد سخت گیری بود و به شدت او را تنبیه می کرد.

در سال ۱۹۰۰ برادر بزرگش بر اثر سرخک مرد.پدر هیتلر در کارهای دفتری موفق بود و از هیتلر می خواست کار او را دنبال کند. اما خود او به کارهای هنری علاقه ی بسیار داشت.

زندگی نامه آدولف هیتلر

تولد، مرگ، خانواده، تحصیل، فیلم، حقایق ناشناخته و بیشتر

بعد از مرگ ناگهانی پدرش، درس های هیتلر ضعیف شد و به دلیل نداشتن هزینه کافی تحصیل، ترک تحصیل کرد. در سال ۱۹۰۴، او در مدرسه دیگری ثبت نام کرد و امتحانات نهایی را تکرار کرد.

در سال ۱۹۰۷، هیتلر به ویونا رفت و در دانشکده ی آن شهر مشغول به مطالعه در هنرهای زیبا شد اما دو بار رد شد. مدیر آن دانشکده به هیتلر پیشنهاد داد وارد رشته معماری شود.

در همان سال مادر هیتلر به خاطر سرطان سینه در گذشت. سپس تمام پول های او تمام شد و به عنوان بی خانمان در پناهگاه ها زندگی می کرد. تنها راه سپری کردن زندگی او فقط فروش نقاشی هایی بود که از دانشکده ویونا با خود داشت.

نیوز

زندگی شخصی و زندگی نامه آدولف هیتلر

در سال ۱۹۲۹، هیتلر با عشقش آشنا شد و در ۱۹۴۵ با او ازدواج کرد. در سال ۱۹۶۰ خواهر کوچک تر هیتلر یعنی آخرین فرد خانواده ی آن ها مرد. در ۱۹۳۱ خواهر زاده هیتلر، در منزل هیتلر خودش را کشت و این سر منشا شایعات زیادی از رابطه هیتلر با خواهر زاده اش بود.

زندگی نامه آدولف هیتلر

هیتلر در جنگ جهانی اول

هیتلر در سال ۱۹۱۴ به صورت داوطلبانه به ارتش پیوست یعنی طی جنگ جهانی اول و به خط اول جنگ پیوست و در سال ۱۹۱۸ مدال شجاعت در جنگ را گرفت. در سال ۱۹۱۶، هیتلر زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد. دو ماه را در بیمارستان سپری کرد. و در اکتبر ۱۹۱۸، در حمله شیمیایی ماستارد، به طور موقت کور شد و دوباره به بیمارستان منتقل گردید.

 

>>> خبرمرتبط:

تانکی که خود هیتلر تولید آن را تأیید کرد+عکس

پیروزی آدولف هیتلر در انتخابات نامیبیا+عکس

۱۰ اشتباه بزرگ آدولف هیتلر در جنگ جهانی دوم که موجب شکست نازی ها شد+عکس

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=343356
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Www.m.jagranjosh.com

ثبت نظر

-