قتل مادربزرگ و نوه به خاطر سرقت مدارک

  • کد خبر : 342228
  • 09 دی 1399 - 11:13
قتل مادربزرگ و نوه به خاطر سرقت مدارک

قتل نوه خردسال ومادر بزرگ:

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل آذر امسال مأموران پلیس بندر لنگه در جریان قتل زنی ۶۵ ساله و قتل نوه  ۱۵ ساله‌اش به‌نام ستایش قرار گرفتند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد هنگام قتل دو پسر خردسال نیز در خانه بوده‌اند، اما آن‌ها زنده مانده و فقط مجروح شده بودند.
دایی خانواده که این موضوع را به پلیس خبر داده بود گفت: من برای کاری به شهرستان رفته بودم که مادرم تماس گرفت و گفت خواهرت کلثوم و نوه‌اش ستایش را کشته‌اند. با عجله برگشتم و به خانه خواهرم در محله رودباری بندر لنگه رفتم، اما خواهرم که با ۳ نوه‌اش زندگی می‌کرد به قتل رسیده بود. مادر ستایش بعد از طلاق از همسر معتادش با مرد دیگری ازدواج کرده بود و ستایش با مادربزرگ زندگی می‌کرد.

 

قتل نوه

قتل نوه ومادر بزرگ بخاطر انتقام:

این مرد ادامه داد: مدتی قبل پسری به خواستگاری ستایش آمده بود، اما خانواده پدری‌اش به‌دلیل سن کم اجازه ازدواج ندادند. من فکر می‌کنم خواستگار ستایش برای انتقام این کار را کرده باشد.
اما بعد از اینکه پسر ۱۹ ساله بازداشت شد در تحقیقات مشخص شد وی بی‌گناه است.

و او را آزاد کردند تا اینکه روز یکشنبه عامل اصلی جنایت که مردی ۴۱ ساله و از بستگان این خانواده بود به اتهام قتل دستگیر و به جنایت‌ها اعتراف کرد.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: همزمان با وقوع قتل عمد در یکی از محلات شهرستان بندرلنگه در آذر امسال، بلافاصله فرمانده شهرستان به همراه مأموران به محل اعزام شدند که با جسد خونین زنی ۶۵ ساله و دختری ۱۵ ساله رو به‌رو شدند و دو پسر ۸ و ۲ ساله نیز مجروح شده بودند.
با حضور در صحنه جرم مشاهده شد مقتولان با اصابت جسم سخت به سر به قتل رسیده و جسد خون‌آلودشان در منزل است.

مجروحان حادثه:

 

بنا به اظهارات اهالی و همسایگان وعوامل اورژانس حاضر در صحنه دو پسربچه ۲ و ۸ ساله نیزاز ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
سردار جعفری با اشاره به اینکه خانم میانسال مادربزرگ سه کودک دیگر بوده و با هم در یک منزل زندگی می‌کردند، خاطرنشان کرد: پس از وقوع قتل فردی که خواستگار دختر جوان بوده به‌عنوان مظنون معرفی و دستگیر شد. اما در ادامه مشخص شد عامل اصلی قتل مردی ۴۱ ساله و از بستگان مقتولان است که کارآگاهان پلیس بندرلنگه با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل ۴۱ ساله را که اهل یکی از استان‌های غربی کشور است شناسایی کردند و پس از ردگیری او در استان‌های مختلف کشور در نهایت با همکاری پلیس آگاهی استان وی را در بندرعباس دستگیر و به پلیس آگاهی بندرلنگه منتقل کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ای شد، اما پس از روبه‌رو شدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از راز این جنایت هولناک برداشت و در حضور بازپرس اقدام به بازسازی صحنه قتل کرد.

سردار جعفری اظهار کرد:

سردار جعفری در ادامه گفت: قاتل دارای آشنایی و ارتباط و رفت وآمد قبلی با بستگان مقتولان بوده و در بازجویی‌ها انگیزه خود را بازپس‌گیری و برداشتن مدارک از خانه زن میانسال عنوان کرد و مدعی شد بعد از ورود به خانه آن‌ها و به محض دیدن مادربزرگ و نوه‌هایش طلب مالی و مدارک خود را از این زن خواسته بود که با مقاومت آن‌ها رو به‌رو شده و به این جنایت هولناک دست زده است.
وی گفت: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد، قانون‌شکنان و مخلان امنیت عمومی آرامشی در سطح جامعه داشته باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=342228

ثبت نظر

-