انتقاد به مسدود شدن پیاده‌روها در مناطق شهرداری تهران

  • کد خبر : 342185
  • 09 دی 1399 - 10:43

سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۷

علی اعطا

تهران (پانا) – سخنگوی شورای شهر تهران با ارائه تصویری از مسدود شدن یک پیاده رو در منطقه ۳ شهرداری تهران گفت این تصویر تقاطع خیابان آفتاب و سئول و نبش بانک گردشگری را نشان می دهد که پست برق پیاده‌رو را مسدود کرده است.

علی اعطا روز سه شنبه در جریان دویست و شصتمین جلسه شورای شهر اظهار کرد: در مسیر پیاده رو که عرض مناسب در خیابان وجود دارد یک پست برق وضعیتی را ایجاد کرده است که یک فرد عادى هم نمی تواند در آن حرکت کند و بن‌بست برای فردی که قصد عبور دارد، ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این نکته به یک منطقه محدود نمی‌شود و در بسیاری از مناطق این موضوع وجود دارد، افزود: نمونه های دیگر نیز در سایر مناطق وجود دارد.

اعطا با بیان اینکه ما دائماً شعار مناسب سازی می‌دهیم و طرح و برنامه و ایده ارائه می‌کنیم، گفت: مسائل روشن و واضحی را می‌بینیم که تعجب برانگیز است.

وی تأکید کرد: آیا این مسائل از چشم مسئولان منطقه پنهان مانده است؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه نسبت به تعلل در اجرای ماده ۱۰۰ تذکر داد و گفت: گزارشاتی در رابطه با تعلل معنادار در اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه ٣ به ما رسیده است که به شهردار منتقل کردم اما ظاهراً مرسوم نیست که این مسائل پیگیری شود.

اعطا افزود: در مورد برخى که زور کمتری دارند آرای ماده صد اجرا می‌شود اما در مورد برخى که زور بیشتری دارند و یا ارتباطات ویژه دارند، اجرای آرای ماده صد با تعلل روبروست.

وی با بیان این که گاهی در اجرای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ تعلل معناداری اتفاق افتاده است، تاکید کرد: اگر به این موارد رسیدگی نشود ناچار می شویم در صحن شورای شهر عیان تر صحبت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=342185

ثبت نظر

-