اندونزی| ممنوعیت ورود گردشگران خارجی

  • کد خبر : 342105
  • 09 دی 1399 - 9:47
اندونزی| ممنوعیت ورود گردشگران خارجی

به گزارش  جام‌جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رویترز گزارش داد وزیر خارجه اندونزی گفته بازدیدکنندگان خارجی برای مدت دو هفته به دلیل شیوع کرونای انگلیسی از ورود به اندونزی منع می‌شوند.

آیین نامه جدید که از اول ژانویه اجرایی می‌شود، به دنبال قانون جدید این کشور مبنی بر ممنوعیت ورود مسافران انگلیس به اندونزی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی صادر می‌شود.

وزیر خارجه اندونزی گفت: اندونزی در اوایل سال جاری ورود همه گردشگران خارجی را ممنوع کرد، اما برخی از معافیت‌ها برای مسافران تجاری در نظر گرفته شده است. آیین نامه جدید در مورد همه بازدیدکنندگان خارجی به استثنای مقامات عالی رتبه دولتی اعمال می‌شود.

چهارمین کشور پرجمعیت جهان از زمان ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا در ماه مارس، در حال حاضر با تقریباً ۷۲۰ هزار مورد تأیید شده و ۲۱ هزار و ۵۰۰ مورد فوتی، در بالاترین سطح ابتلا در آسیای شرقی قرار دارد و در تلاش برای مهار شیوع ویروس کروناست.

در هفته‌های اخیر سیستم مراقبت‌های بهداشتی اندونزی تحت فشار قرار گرفته است و بیمارستان‌هایی در جزیره جاوا مجبور شده‌اند تخت‌های بیشتری را به بخش‌های اورژانس اضافه کنند. مقام ارشد وزارت بهداشت این کشور گفت بیمارستان‌ها در معرض خطر پر شدن ناشی از افزایش احتمال موارد ابتلا در تعطیلات پایان سال قرار دارند، به طوری که این ظرفیت در جاکارتا پایتخت اندونزی در حال حاضر به ۸۴ درصد رسیده است

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=342105

ثبت نظر

-