قتل علیرضا قیاسی والیبالیست سرشناس زاهدانی + عکس

  • کد خبر : 342070
  • 09 دی 1399 - 9:40
قتل علیرضا قیاسی والیبالیست سرشناس زاهدانی + عکس

ابهام در قتل علیرضا قیاسی والیبالیست سرشناس زاهدانی

شاید در آینده نزدیک تماشاگران سالن والیبال ۶ هزار نفری آزادی شاهد حضور لیبروی جوانی به نام علیرضا قیاسی در تیم ملی بودند. اما حالا والیبال ایران در ماتم قتل والیبالیست زاهدانی است.

مرگ علیرضا قیاسی ۱۸ ساله که در کنار والیبال، ورزش کوهنوری هم انجام می داد برای خانواده اش به قدری سنگین بود که پدرش را افسرده کرده است.

ابهام در قتل والیبالیست سرشناس زاهدانی + عکس جسد علیرضا قیاسی

قتل علی‌رضا قیاسی والیبالیست زاهدانی در زاهدان

پنجشنبه ۱۳ آذر ماه ساعت ۶ بعد از ظهر، علیرضا قیاسی جوان زاهدانی قبل از رفتن به قتلگاه خود با دوست صمیمی اش یونس سرگزی طی تماس تلفنی قرار کوهنوری گروه را برای جمعه هماهنگ می کند اما لحظه ای بعد از تماس با یونس، علیرضا توسط سارقان بی رحم که در افکار شیطانی خود قصد دزدی گوشی او را داشتند با ضربه چاقو به قلبش، در خیابان البرز منطقه زیبا شهر او را به قتل می رسانند.

یونس سرگزی دوست صمیمی علی رضا قیاسی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه حوادث نیوز، اظهار کرد: علیرضا، ۲ سال عضو تیم کوهنوردی ما بود و پسری بسیار مهربان و با شخصیت بود. علیرضا یکی از آینده دارهای کوهنوردی گروه بود که متاسفانه او را از دست دادیم.

دوست علیرضا قیاسی ادامه داد : شب یلدا تولد ۱۹ سالگی علیرضا بود. ما برای این جشن تدارک دیده بودیم. علیرضا، امسال تازه کنکور داده بود و دانشگاه قبول شده بود.

قتل علیرضا قیاسی والیبالیست در لحظه سرقت موبایل+ جزئیات و فیلم-راهبرد معاصر

دزدان علیرضا قیاسی را به قتل رساندند

یونس سرگزی گفت : علیرضا روز حادثه ساعت ۴۰: ۵ بعد از ظهر، دقایقی قبل از به قتل رسیدنش در تماس تلفنی با من، برای فردا صبح یعنی روز جمعه قرار کوهنوردی را هماهنگ کرد و این تماس آخرین باری بود که صدای علیرضا را شنیدم.

یونس سرگزی افزود: علیرضا در خیابان البرز حضور داشت و در نزدیکی دفتر پیشخوان دولتی روی یک سکو نشسته بود که ۲ سارق به قصد سرقت نزدیک علیرضا می شوند که با مقاومت او رو به رو شدند در این لحظه یکی از سارقان بلافاصله با یک چاقو قلب علیرضا را هدف قرار می دهد و او را به قتل می رساند و از محل حادثه متواری می شوند.

دوست علی‌رضا قیاسی در پایان گفت: پس از چاقو خوردن علیرضا و متواری شدن سارقان، مردم به اورژانس زنگ می زنند اما در فاصله ۱۰ دقیقه ای که ماموران اورژانس خود را به محل حادثه می رسانند خون از قلب علیرضا به بیرون پمپاژ شده و علیرضا از بین می رود. متاسفانه مردمی که در صحنه حاضر بودند آگاهی نداشتند که با فشار دادن دست روی جای زخم می توانند جلو فوت علی‌رضا قیاسی را بگیرند.

با حوادث نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=342070

ثبت نظر

-