نتیجه اعتماد به جوانان را گرفتیم/ مسلط بر بازی و تیم حریف بودیم

  • کد خبر : 340650
  • 08 دی 1399 - 7:43
نتیجه اعتماد به جوانان را گرفتیم/ مسلط بر بازی و تیم حریف بودیم

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- سیدمحمد سیدابراهیمی: فوتسالیست‌های قمی در سومین دیدار فصل ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم اهورا بهبهان با نتیجه ۵ بر یک پیروز و موفق به کسب اولین برد در این فصل شدند.

گل‌های نماینده قم را در این بازی سیدحسین رضوی، مهدی کبیری، علی میکائیلی، روح الله ایثاری و امیرحسین زینلی به ثمر رساندند و هاشم شیرعلی تنها گل اهورا را وارد دروازه مجتبی نعمتی کرد.

نماینده قم در دیدار بعدی جمعه دوازدهم دی ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در البرز میهمان مقاومت این شهر است.

حسین صبوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در بازی‌های گذشته ما با تیم‌هایی مساوی کردیم که از بهترین بازیکنان ایران تشکیل شده بودند، گفت: آنها تمام امکانات و ۱۲ بازیکن در سطح تیم ملی را داشتند اما تیم ما جوان بود و من هنوز هم می‌گویم که مساوی در برابر گیتی‌پسند برای ما همانند برد بود چون بچه‌ها در اصفهان تلاش زیادی کردند و نتیجه مساوی برابر این تیم پرمهره کار هر تیمی نیست.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم بازی بازیکنان برابر تیم اهورا را بازی خوب و قابل قبولی را توصیف کرد و افزود: از همان ابتدا برابر تیم اهورا برنامه دفاعی از بالا و در زمین حریف را داشتیم که خدا را شکر این تاکتیک جواب داد و توانستیم که با یک بازی درگیرانه، منطقی و خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم و فکر می‌کنم که جدا از این سه امتیازی که کسب کردیم بازی خوبی را نیز ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان خیلی منطقی کار کردند و در طول بازی حاکم زمین بودند، ادامه داد: به نظر من مستحق این پیروزی و کسب سه امتیاز ارزشمند خانگی بودیم و خدا را شکر اعتماد به جوانان خوب در تیم ما نتیجه داد و قبلاً هم گفته بودم و خواهم گفت این بازیکنان جوان راه طولانی در پیش دارند و نباید از ابتدا به همین تیم راضی باشند.

صبوری با اشاره به اینکه مطمئناً قم در برابر رقیبان دیگر بازی‌های سختی را در آینده پیش‌رو دارد، گفت: قطعاً اگر می‌خواهیم به همین صورت ادامه بدهیم بازیکنان باید آمادگی بدنی خود را حفظ کنند و تلاششان را از قبل بیشتر کند که در ادامه راه موفق‌تر باشیم.

سرمربی تیم فردوس با بیان اینکه جمعه در البرز باید به مصاف مقاومت این شهر برویم، افزود: نتایج بازی‌های آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و بازی به بازی شرایط خاص خود را دارد، زمان زیادی هم برای تمرین و کسب آمادگی و هماهنگی بیشتر برای مصاف با رقیب آینده مان نداریم و باید در سه جلسه تمرینی که داریم نسبت به تیم البرز نکاتی را به بازیکنان گوشزد کنیم تا در کرج هم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم و بتوانیم امتیاز لازم را از این بازی غیر خانگی کسب کنیم.

شهاب بشری دوست بازیکن فردوس قم نیز با بیان اینکه در این بازی نیاز به کسب سه امتیاز کامل برای رقابت با مدعیان را داشتیم تا راه صعود به مرحله بعد از همین ابتدا هموار باشد، گفت: خدا را شاکرم در نیمه اول با سه اختلاف از حریف پیش افتادیم ولی در اواخر نیمه اول بازی را رها کردیم و با صحبت‌های مربیان در بین دو نیمه، بازیکنان دوباره به خودشان آمدند و بازی را در نیمه دوم محکم‌تر از نیمه اول شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه این بازی با اختلاف خوبی تمام شد، افزود: قطعاً ما جوانان بازی به بازی پیشرفت بهتر و بیشتری خواهیم داشت و مربیانی که به ما اعتماد کردند را سربلند خواهیم کرد.

روح الله ایثاری نیز کسب اولین سه امتیاز را ارزشمند دانست و گفت: ممنونم از تمامی کسانی که برای این تیم زحمت می‌کشند و ما توانستیم بالاخره اولین ۳ امتیاز را در قم کسب کنیم و همه بازیکنان هم قسم شده بودیم که این دیدار را با پیروزی تمام کنیم تا بتوانیم در جدول سر و سامان بگیرم و به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

وی در پایان از بازی بسیار خوب بازیکنان کم تجربه تشکر کرد و افزود: در این بازی خوب و پرگل توانستیم نتیجه اعتماد به مربیان را بدهیم و امیدوارم در بازی‌های آینده بازیکنانی که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان می‌روند با بازی راحت و بدون استرسی که امروز ارائه دادند در بازی‌های آینده نیز تکرار شود تا قدرت فوتسال قم به همگان اثبات شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=340650

ثبت نظر

-