موبایل‌قاپی با موتورسیکلت پدربزرگ

  • کد خبر : 340544
  • 08 دی 1399 - 3:33

یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ – ۲۳:۲۳

کشف دو دستگاه فلزیاب و دستگیری ۲ متهم در زنجان

تهران (پانا) – رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ موبایل قاپ که با موتورسیکلت پدربزرگشان سرقت می کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی بیان کرد: بیست و سوم تیر ماه خبر وقوع سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و با حضور ماموران گشت کلانتری ۱۲۳ نیاوران شاکی نزد آنها آمده و اعلام کرد، در حال رانندگی با خودروی شخصی خود به سمت خیابان نیاوران بودم که یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین نزدیک آمده و تلفن همراهم به ارزش ۱۵ میلیون تومان به سرقت بردند که حین فرار با یک خودروی عبوری برخورد و موتورسیکلت را جا گذاشتند و پس ازکندن پلاک موتور از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: با ارجاع پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی، کارآگاهان به محل توقف موتورسیکلت مراجعه و پس از بررسی موتور سیکلت مالک آن ساکن جنوب تهران شناسایی شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند تصویر واضحی از چهره متهمان به دست بیاورند، ابراز کرد: در پالایش های اطلاعاتی کارآگاهان به این نتیجه رسیدند که تصاویر یکی از سارقان متعلق به نوه مالک موتورسیکلت است.

سرهنگ شریفی افزود: با شناسایی اولین متهم پرونده در مراقبت های ویژه پلیسی متهم دوم پرونده نیز شناسایی و با هماهنگی های پلیسی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و برای سیرمراحل قانونی به این پایگاه منتقل شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی هر دو سارق با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=340544

ثبت نظر

-