دستگیری پزشک قلابی در فارس / او دیپلمه بود





به گزارش نیوز، سرهنگ “حشمت سلیمانی”  اظهار داشت: در پی مراجعه ۵ نفر از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه در فضای مجازی با دکتری آشنا و وی اقدام به کلاهبرداری از ما کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، مطلع شدند که متهم فردی مذکر دارای مدرک تحصیلی دیپلم است که با سوء استفاده از عنوان پزشکی، حدود ۴۸۰ میلیون ریال بابت ویزیت از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس فتا استان، عنوان داشت: افسران پلیس فتا با تلاش شبانه روزی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی آن را در مخفیگاهش در شیراز دستگیر کنند.
سرهنگ “سلیمانی” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه انگیزه خود را کسب مال و جایگاه اجتماعی بیان کرد، گفت: شهروندان فریب تبلیغات کاربران فضای مجازی را نخورند و حتما در مورد مسائل پزشکی و درمان خود پس از کسب اعتماد و اطمینان کامل، اقدام به واریز وجه و انجام ویزیت کنند.
این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir (مرکز ثبت فوریت های سایبری) با ما در ارتباط باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.



آیا این خبر مفید بود؟