خبر روزنامه حامی لیست قالیباف از دعوا بر سر لیست نهایی اصولگرایان

  • کد خبر : 3397
  • 23 بهمن 1398 - 10:45

نیوز: خراسان نوشت: شامگاه دوشنبه و پس از آن که برخی منابع خبری از جمله خبرگزاری های رسمی از تعیین لیست انتخاباتی ۳۰ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تهران خبردادند، با بالاگرفتن انتقادها از ترکیب این لیست، دبیرخانه این شورا اعلام کرد که لیست نهایی «به زودی رسما اعلام خواهد شد».

به گزارش نیوز، این روزنامه در ادامه نوشت: تسنیم در شامگاه دوشنبه ۲۱ بهمن خبرداد که «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.» این خبرگزاری سپس در گزارش خود به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست پرداخت.

با این حال از همان لحظات اولیه اعلام لیست، در فضای مجازی انتقادهایی از سوی بدنه جریان اصولگرایی علیه آن مطرح شد و این انتقادها تا آن جا بالا گرفت که حتی وحید یامین پور از مهم ترین چهره های اصولگرا که تصور می شد در این لیست حضور داشته باشد در توئیتی نوشت: «از فهرست شورای ائتلاف کنار گذاشته شدم. انصراف نخواهم داد.» همزمان نقدهای تندی درباره نبود برخی چهره های جوان و اقتصاددان در لیست اعلام شده مطرح شد. از جمله سید محمود رضوی در توئیتر خود نوشت: «آقایان محترم شورای ائتلاف،اگر آخرت برایتان معنا دارد، وجدان دارید و هنوز انقلابی هستید فقط به برخی از این اسامی بیرون مانده نگاه کنید: وحید یامین پور،احسان خاندوزی،سید امیر سیاح،ابوالفضل عموئی،فرشاد مهدی‌پور،مصطفی زمانیان؛جوابی برای شب اول قبر خود دارید؟»

کاربر دیگری نیز نوشت: «به نظرم بیرون مانده ها اگر لیست بدهند موفق تر هستند: وحید یامین پور، فرشاد مهدی پور، الهام اکبری، سید امیر سیاح، احسان خاندوزی، لیستی که دیدم بیشتر برای پیروزی اصلاح طلبان بسته شده!» کاربر دیگری هم نوشت: «در این بحران اقتصادی چطور در لیست ۳۰ نفره فقط دو اقتصاددان حضور داشتند؟پس آقایان سیاح، خاندوزی، زمانیان، سبحانیان و دیگر اقتصاددانان راه نو چه شدند؟»

ساعاتی بعد، دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی اعلام کرد: با توجه به گمانه زنی های مختلف و انتشار فهرست های متفاوت با عنوان لیست شورای ائتلاف در تهران، اسامی نهایی ۳۰ نامزد ائتلاف در تهران به زودی از طریق این شورا رسماً به اطلاع عموم خواهد رسید. همچنین محمدباقر قالیباف که سرلیست فهرست تهران است، روی توئیتی که ماه گذشته با جمله «من پای حرفم ایستاده‌ام. مطمئن باشید» منتشر کرده بود یک توئیت جدید نوشت و به صراحت لیست اعلام شده را رد کرد: «من به شما وعده داده بودم که دغدغه مجلس آینده همان دغدغه مردم یعنی اقتصاد است. لیستی که به نام بنده اعلام شده است مورد تایید نیست.»

به این ترتیب برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران، امروز اعلام شود.


این مطلب برایم مفید است




۱


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=3397

ثبت نظر

-