ساخت اولین کراس اوور اسمارت با همکاری مرسدس بنز

  • کد خبر : 339068
  • 07 دی 1399 - 8:18
ساخت اولین کراس اوور اسمارت با همکاری مرسدس بنز

 

 

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، این خبر را معاون بخش فروش اسمارت اعلام کرده است. در بیانیه او گفته شده کراس اوور الکتریکی اسمارت محصولی جدید در جنگل شهری خواهد بود.

 

اسمارت اخیراً به جوینت ونچر بین جیلی و مرسدس بنز تبدیل شده است. به این ترتیب شاسی‌بلند جدید این شرکت بر پایه پلتفرم الکتریکی و جدید شرکت چینی بنا خواهد شد. پلتفرم یاد شده در برخی محصولات لینک اند کو و همچنین یکی از محصولات کوچک ولوو نیز بکار خواهد رفت.

 

ساخت اولین کراس اوور اسمارت با همکاری مرسدس بنز

 

اما کارهای طراحی و حمایتی از محصول اسمارت را نیز مرسدس بنز انجام خواهد داد.

مدیر اسمارت گفته است:

واقعیت این است که در بحث تولید این کراس اوور یک به علاوه یک بیشتر از دو می‌شود!

این خودرو با هدف فروش بیشتر در چین طراحی شده یعنی جایی که خودروهای الکتریکی و کراس اوورها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. البته مدیر اسمارت فول داده که این خودرو باب میل اروپایی‌ها نیز باشد.

متأسفانه اطلاعات زیادی از کراس اوور جدید اسمارت در دسترس نیست. البته می‌دانیم که جیلی به دنبال کسب استاندارد ایمنی ۵ ستاره و حداکثر شعاع حرکتی ۶۴۴ کیلومتری با این پلتفرم جدید است. این خودروساز چینی همچنین اعلام کرده در حال همکاری با شرکت Mobileye برای اطمینان از توسعه سیستم‌های دستیار راننده پیشرفته و دستیابی به توانایی‌های خودران است.

 

اسمارت

 

مدیر این شرکت گفته است:

من واقعاً نمی‌توانم بگویم که چقدر درباره این خودرو هیجان‌زده‌ام. کراس اوور جدید اسمارت محصولی استثنایی خواهد بود و سریعاً به‌عنوان یک محصول از این شرکت شناسایی خواهد شد. مهم‌تر اینکه خودروی یاد شده دارای ابعاد بیرونی بسیار جمع‌وجور اما کابینی بزرگ خواهد بود.

 

>>> خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=339068

ثبت نظر

-