بازداشت مینا نامداری در خاک ترکیه و استرداد به ایران

  • کد خبر : 337766
  • 06 دی 1399 - 11:37
بازداشت مینا نامداری در خاک ترکیه و استرداد به ایران

 

این خبر برگرفته از لایو مینا نامداری است که با گریه ادعا می کند بازداشت شده و به ایران بازگردانده می شود اما مشخص نیست این فیلم بازداشت مینا نامداری محتوای واقعی داشته باشد و چرا که روند بازداشت حتی توسط اینترپل در خاک کشور دیگر با این فیلم تفاوت های بسیاری دارد.

بازداشت مینا نامداری در خاک ترکیه

مینا نامداری در این فیلم که هنوز در خاک ترکیه است می گوید بازداشت شده است گوشی را به او داده اند تا ابراز پشیمانی کند اما روند بازداشت اینگونه نیست اگر اینترپل ترکیه بازداشت کند متهم تا بازگردانده نشدن به خاک ایران با ماموران ایرانی روبرو نمی شود و نیازی به حجاب نیست و او تا زمان صدور حکم قاضی ترکیه ای در بازداشت بسر می برد و بعد از آن به ایران دیپورت می شود و در این مرحله است که با ماموران ایرانی مواجه می شود.


>>> خبر جنجالی 

رابطه عاشقانه مینا نامداری و پیام صادقیان به کجا رسید؟

 


مینا نامداری؛ چهره‌ی اینستاگرامی - مجله شانس

 

باید منتظر بمانیم ببینیم این فیلم مینا نامداری واقعیت دارد یا بازی تازه ای از شاخ های اینستاگرامی در ترکیه است.

به گزارش نیوز، برخی رسانه‌ها با انتشار خبری از احتمال استرداد مینا نامداری به ایران خبر داده‌اند.

 

مینا نامداری؛ چهره‌ی اینستاگرامی - مجله شانس

بازداشت مینا نامداری در فرودگاه استانبول

بنا بر شنیده‌ها مینا نامداری، بانی لایو جنجالی با پسر نوجوان ۱۴ ساله که طی روز‌های اخیر خبرساز شده بود در فرودگاه استانبول به سر می‌برد و ادعا شده که برخی مقامات ایران به دنبال استرداد او به کشور است. این خبر در رسانه های مختلف انتشار یافت اما واقعیت داشتن آن در هاله ای از ابهام است.

پسر نوجوان در لایو اینستاگرامی خود با مینا نامداری حرف های جنسی می زنند و این لایو در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین می شود.

چند روز گذشته، فیلمی از لایو پسر چهارده ساله با یک خانم به نام مینا نامداری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. در این فیلم پسر نوجوان وارد لایو اینستاگرامی با یکی از کاربران شده و صحبت‌های جنسی می‌کنند.

اخباری درباره خودکشی این پسر 14 ساله انتشار یافت که بعد از بررسی و تحقیق مشخص گردید که این ادعاها دروغ بوده است و هیچ خودکشی ای صورت نگرفته است تنها پسر 14 ساله با توجه به آبروریزی خانوادگی اش محدود شده و اجازه حضور در اینستاگرام را ندارد و شایعه سازان با توجه به بی خبری از او، اخبار خودکشی این نوجوان را انتشار داده اند.

 

لایوی که باعث بازداشت مینا نامداری 

این لایو حدود ده دقیقه بود اما بازتاب آن در فضای مجازی بسیار زیاد بود. عجیب تر از همه چیز در این لایو این بود که پسر چهارده ساله توضیح می‌دهد از فیلم‌های زشت زده و دیگر دیدن آنها برایش جذابیت ندارد. این صحبت‌ها حتی تعجب مینا نامدار را برانگیخت تا آنجا که می‌گفت تصور نمی‌کرده لایوهای کمدی‌اش که مضمون جنسی هم نداشته، اینگونه باعث چنین اتفاقی بشود.

 

>>> خبر مرتبط:

خودکشی بازیگر جوان در سد لتیان بعد از لایو اینستاگرام

واکنش وزیر ارتباطات به لایو جنسی و جنجالی نوجوان ۱۴ ساله

از لایوهای اینستاگرامی نترسیم!

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=337766

ثبت نظر

-