تصادف مرگبار 2 اتوبوس و یک کامیون کشنده در بستان آباد + عکس ها



به گزارش نیوز، شهرام مردپور  در بستان آباد اظهار داشت: نجاتگران هلال احمر بستان آباد به دو تصادف در داخل تونل شیبلی و همچنین در اتوبان پیامبر اعظم (ص) امدادرسانی کردند.
مدیر روابط عمومی هلال احمر بستان آباد گفت؛ بر اثر تصادف پژو با کامیون کشنده در داخل تونل شیبلی یک نفر مصدوم شد.

مردپور در تشریح این حادثه گفت؛ حوالی ظهر امروز پنجشنبه ۴ دی ماه برابر اعلام مرکز کنترل عملیات امداد و نجات آذربایجان شرقی مبنی بر برخورد خودرو سواری پژو ۴۰۵ با کامیون کشنده در کیلومتر ۲۵ آزادراه پیامبر اعظم (ص) داخل تونل شیبلی به سمت بستان آباد، بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شیبلی جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد در محل حاضر شدند.

مردپور گفت: نجاتگران هلال احمر یک نفر مصدوم این حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت وضعیت، جهت درمان به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند.

مدیر روابط عمومی هلال احمر بستان آباد همچنین از برخورد دو اتوبوس و یک کامیون کشنده در سرازیری بعد از تونل شبلی در آزادراه پیامبر اعظم (ص) به سمت تبریز خبر داد.

مردپور در تشریح این حادثه گفت: متأسفانه این تصادف منجر به فوت راننده اتوبوس و گیر کردن وی در داخل خودرو شده بود که پس از رهاسازی توسط نجاتگران پایگاه شهدای شیبلی جمعیت هلال احمر بستان آباد، جسد تحویل عوامل شهرداری شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

تصادف 2 اتوبوس و کشنده در اتوبان پیامبر اعظم بستان آباد

تصادف 2 اتوبوس و کشنده در اتوبان پیامبر اعظم بستان آباد

تصادف 2 اتوبوس و کشنده در اتوبان پیامبر اعظم بستان آباد



در نیوز بیشتر بخوانید:««