قتل زن فقیر برای رابطه شوم

  • کد خبر : 335798
  • 04 دی 1399 - 16:16
قتل زن فقیر برای رابطه شوم

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، نخستین برگ این جنایت سال گذشته با کشف جسد زنی در شهرری آغاز شد. مرد باغدار که کشف جسد را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: من باغدار هستم و چند راس گوسفند هم دارم. چوپانم گوسفندان را برای چرا برده بود که با دیدن جسد این زن در کانال آب هراسان خود را به من رساند و موضوع را خبر داد. من هم راهی محل شده و بادیدن جسد با پلیس تماس گرفتم. 

جسد در کانال خشکی افتاده و روی آن پتویی انداخته بودند. با بررسی لباس های مقتول هویت او به نام پریا شناسایی شد. پریا در همان حوالی زندگی می کرد. پزشک جنایی هم با معاینه جسد اعلام کرد ، پریا خفه شده است. 

در ادامه با تحقیقات محلی مشخص شد ، پریا دختر بچه ای داشته که او را به زوجی سپرده تا از دخترش نگهداری کنند. ماموران سراغ این زوج رفته که آنها اعلام کردند؛ پریا با مشکل مالی شدیدی رو به رو بود. به همین خاطر توان نگهداری از دخترش را نداشت . او وقتی فهمید وضع مالی ما بد نیست و می توانیم از دخترش نگهداری کنیم ، او را به ما سپرد.

مرد جوان به ماموران گفت: پریا را مدت ها بود می شناختم. او وضع مالی بدی داشت و بعد از مرگ شوهرش اوضاعش بدتر هم شد. او و دخترش در یک ساختمان متروکه در حاشیه شهر زندگی می کردند. یک روز پریا که حالش بد بود و از شدت فقر دیگر نمی توانست کاری کند بچه اش را نزد من و همسرم آورد و گفت شما از این بچه نگهداری کنید. ما از وضعیتی که این بچه دچارش بود خیلی ناراحت بودیم به همین خاطر قبول کردیم ساناز را بزرگ کنیم.در این مدت هم ساناز برای ما مثل فرزند خودمان بود و در حد توان نیازهایش را برطرف می کردیم.پریا بعد از اینکه فرزندش را به ما سپرد ، ناپدید شد و هیچ وقت سراغ دخترش را نگرفت.

پرونده این جنایت همچنان سر به مهر باقی مانده بود تا اینکه ماموران، سارق موتوری به نام احمد را دستگیر کردند. او در جریان بازجویی ها به قتل زنی اعتراف کرد که با بررسی اعترافاتش مشخص شد، این زن همان پریا بوده است. 

احمد به ماموران گفت: همراه چهار نفر دیگر از اقوامم که از اتباع یکی از کشورها هستند پریا را کشتیم. او را به خانه مان دعوت کرده و به او پیشنهاد رابطه دادیم که مخالفت کرد. با او درگیر شده و برای اینکه سر و صدا نکند ، خفه‌اش کردیم. بعد هم جسدش را در کانال آبی رها کرده و فرار کردیم. 

ماموران در ادامه دو متهم دیگر این پرونده را دستگیر کردند اما ردی از دو متهم دیگر به دست نیامد . متهمان در جریان تحقیقات منکر قتل شده و قتل را گردن یکدیگر انداختند. در نهایت هم مدعی شدند، قاتلان پریا دو متهم فراری پرونده هستند. 

به دلیل اینکه هیچ ردی از دو متهم پرونده در دست نبود، برای سه متهم دستگیر شده کیفرخواست صادر شد و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

محمد غمخوار / ضمیمه تپش روزنامه جام جم آنلاین

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=335798

برچسب ها

ثبت نظر

-