حقوق کارمندان در سال 1400 به میزان 25 درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 334319
  • 03 دی 1399 - 15:58
حقوق کارمندان در سال 1400 به میزان 25 درصد افزایش یافت

 

عیسی زاده: افزایش حقوق کارمندان در سال آینده پلکانی نیست

 

افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۰ به میزان ۲۵ درصد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش حقوق کارمندان که در لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده و به تصویب کمیسیون نیز رسیده است، به صورت پلکانی نمی باشد.

به گزارش ایسنا، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آستانه سالگرد شهید سلیمانی از ملت ایران که در تشییع جنازه ایشان سنگ تمام گذاشتند مجددا تشکر می کنم و امیدوارم همه ما راه ایشان را ادامه دهیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی در تذکر شفاهی گفت: در خصوص افزایش ۲۵ درصدی حقوق کانیوزن دولت، کمیسیون اجتماعی مصوبه ای داشته است اما افزایش پلکانی در کار نیست و بنده آن را قویا تکذیب می کنم.

سال آینده حقوق ها چقدر افزایش می یابد؟

 

مصوبه کمیسیون اجتماعی

عیسی زاده در ادامه اظهار کرد: براساس مصوبه کمیسیون اجتماعی، حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۰ براساس تورم که به صورت روزانه در حال افزایش است به میزان ۲۵ درصد افزایش می یابد و بحث افزایش پلکانی مطرح نیست.

نماینده مردم میاندوآب در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: بنده در میاندوآب که در میان دو آب قرار گرفته است زندگی می کنم اما مردم میاندوآب چند سالی است که تشنه هستند.

از تدبیر رئیس جمهور برای احیای دریاچه ارومیه تشکر می کنیم. اما میاندوآب با ۸۵ هزار هکتار دشت و ۱۴ هزار هکتار باغ همچنان مشکل آب دارد.

پویشگر: خبرپو
منبع: ایسنا
با اخبار نیوز همراه باشید…

۱۴:۵۷:۵۹ | چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ | Wednesday 23 / 12 December / 2020

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=334319

ثبت نظر

-