دلایل و معایب نرفتن به باشگاه

  • کد خبر : 333741
  • 03 دی 1399 - 10:50
دلایل و معایب نرفتن به باشگاه

 

افراد بهانه های مختلفی برای نرفتن به باشگاه دارند. (دلایل و معایب رفتن به باشگاه) از دلایل مهم آن می توان به کمبود وقت، کمبود اعتماد بنفس اشاره کرد.
کاهش وزن و خوش تیپ شدن شاید از دلایل اصلی رفتن به باشگاه باشد اما بیشتر از ۱۱ درصد افراد به خاطر تاثیر خوب ورزش روی روحیه شان به باشگاه می روند.

کمبود اعتماد بنفس دلیل شایعی برای نرفتن به باشگاه در خانم های ۱۸ تا ۳۴ سال می باشد. از دلایل دیگر نرفتن به باشگاه، تنبل بودن، منزوی بودن است و برخی می گویند باشگاه کثیف و بدبو می باشد.کمبود زمان و اعتماد بنفس دلیل حدود ۶۹ درصد نرفتن به باشگاه می باشد.

 

 

7 Gym Marketing Strategies to Help Your Business Stand Out

دلایل رفتن به باشگاه

بیشتر افرادی که هر روز به باشگاه می روند به تناسب اندام فکر می کنند و کمتر به کاهش وزن ولی بیشتر افرادی که به هر دلیلی به باشگاه نمی روند بیشتر دوست دارند وزن کم کنند نه اینکه به تناسب اندام برسند. ورزش های مختلفی در باشگاه انجام می شود مانند پیلاتس و یوگا.

بامز تامز ورزشی است که بیشتر افرادی که دنبال کاهش ورن هستند آن را پیگیری می کنند اما یوگا و پیلاتس برای افرادی بیشتر مهم است که به بهبود روحیه خود فکر می کنند و هدف اصلی آن ها از رفتن به باشگاه هم همین می باشد.

 

Heading back to the gym? Here's how you can protect yourself and others from coronavirus infection

 

 

به هر حال در هر منطقه ای و هر فردی دلایل مخصوص خود را برای نرفتن به باشگاه دارد ولی رفتن به باشگاه طی برنامه ای روزانه سبب می شود که تاثیر عالی آن را هم روی روحیه خود ببینید و هم روی تناسب اندام خود. بنابراین رفتن به باشگاه ارزش هزینه کردن کمی پول و وقت شما را دارد.

 

>>> خبر مرتبط:

تنهایی باشگاه‌های ورزشی در جنگ با کرونا/ وقتی دولتی‌ها ورزش را به حال خود رها کردند

تبلیغ جدید CR7 دردسرساز شد؛ سیکس‌پک رونالدو فتوشاپ است؟

لاغری سریع شکم و پهلو با بی رحم ترین ترفندهای چربی سوز

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=333741
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Www.better.org.uk.com

ثبت نظر

-