این تساوی از باخت برایم بدتر بود/ با بازیکنانم برخورد می‌کنم

  • کد خبر : 333505
  • 03 دی 1399 - 7:05
این تساوی از باخت برایم بدتر بود/ با بازیکنانم برخورد می‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند امروز سه شنبه در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در اصفهان مقابل تیم فردوس قم با نتیجه تساوی ۳ – ۳ متوقف شد.

وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند بعد از پایان این مسابقه گفت: تیم قم ما را تنبیه کرد. وقتی دقیقه ۳ مسابقه، گل صد درصد را نمی زنید همین می‌شود. ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. بازیکنان قم با غیرت بازی کردند و جنگیدند. مبارکشان باشد.

شمسایی افزود: در بازی امروز ما تنبیه شدیم. اسم و رسم در زمین بازی نمی‌کند. هرکسی تلاش کند برنده می‌شود. آنها امروز بیشتر تلاش کردند. این تساوی از باخت برایم بدتر بود. به تیم فردوس تبریک می گویم. باید بیشتر با بازیکنان کار کنم. این بد است که در زمین خودمان امتیاز از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه این باشگاه تمام شرایط را برای بازیکنان فراهم کرده است، گفت: اگر بازیکنان قدر ندانند به خودشان لطمه زده‌اند. فوتبال و دنیای ورزش ادامه دارد. مسیر طولانی در پیش داریم اما بدجایی ضربه خوردیم و باید این تلنگر را حس کنیم که راحت امتیاز ندهیم. نتیجه امروز را به فال نیک می‌گیرم. از بازی بدی که کردیم ناراحتم. از ۴۰ دقیقه، فقط نزدیک به ۵ دقیقه طوری که می‌خواستم بازی کردیم.

شمسایی درباره اینکه چرا گیتی پسند در دو مسابقه هفت گل دریافت کرده است، اظهار کرد: امروز یک پنالتی دادیم که بچگانه بود. یک فرصت هم از فضای پشت بازیکنان ما استفاده کردند. اینها مشکل من است. در بازی اول هفت گل زدیم و چهار گل خوردیم. امروز عقب افتادیم و دوباره مساوی کردیم. این برای تیم بزرگ گیتی پسند بد است. این مشکل را ترمیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره اینکه فردوس هفته گذشته هم موفق شده بود تیم کراپ را متوقف کند، گفت: در فوتسال تیم ضعیف نداریم. نگاه کنید که الان تیم بهبهان دو بازی خود را برده است. همانطور که از بازیکنان تعریف می‌کنم، قطعاً با آنها برخورد هم خواهم کرد. این خطرناک است. تیم من خوب نبود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=333505

ثبت نظر

-