روز خوب بورس برای خودروسازان

  • کد خبر : 332105
  • 02 دی 1399 - 11:35
روز خوب بورس برای خودروسازان

روز خوب بورس برای خودروسازان

آمار معاملات بورس در ۲ ساعت ابتدایی روز سه‌شنبه؛


نیوز :

ارزش معاملات کل بازار سهام تا این لحظه بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و بیشترین ارزش معاملات به نماد خودرو (ایران خودرو) تعلق دارد. همچنین در جدول حجم معاملات تا این لحظه نماد خساپا (شرکت سایپا) بیشترین حجم معاملات را دارد.

به گزارش نیوز، در دو ساعت ابتدایی معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل ۵ هزار و ۳۱۰ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۴۱ هزار رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد ۶ هزار و ۵۲۰ واحدی در رقم ۴۵۸ هزار واحد ایستاد.


تازه‌ترین خبرها و تحلیل‌های اقتصادی را در اینستاگرام نیوز مشاهده کنید


ارزش معاملات

ارزش معاملات کل بازار سهام تا این لحظه بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و بیشترین ارزش معاملات به نماد خودرو (ایران خودرو) تعلق دارد. همچنین در جدول حجم معاملات تا این لحظه نماد خساپا (شرکت سایپا) بیشترین حجم معاملات را دارد.

بورس

لیدرهای بازار

در دو ساعت ابتدایی معاملات روز سه‌شنبه نمادهای فارس، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشته‌اند و نمادهای خودرو و وپارس بزرگان سبزرنگ بازار هستند که تا این لحظه بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشته‌اند. 

صف‌های خرید و فروش

دو ساعت از معاملات بورس گذشته است و تا این لحظه ارزش صف‌های خرید به ۳ هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان رسیده است و ارزش صف‌های فروش ۵۵۵ میلیارد تومان است. نمادهای بوعلی، قرن و برکت بیشترین صف خرید و نمادهای غبهنوش، زمگسا و قصفها بیشترین صف فروش را دارند. 

بورس


این مطلب برایم مفید است




۱


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=332105

ثبت نظر

-