الیزابت پرتجان زنی شجاع تنها در جزیره ارواح + عکس

  • کد خبر : 331754
  • 02 دی 1399 - 5:56
الیزابت پرتجان زنی شجاع تنها در جزیره ارواح + عکس

 

” الیزابت پرتجان ” ۴۷ سال به تنهایی در جزیره “هال سند ” دوون بریتانیا زندگی کرد. الیزابت قبل از مرگش گفته بود: همه خاطرات زندگی ام اینجاست این دریا حوض خانه من است دریا بارها مثل کوهی عظیم مقابل من و خانه ام قرار گرفت – امواج بلند دریا – من بارها از خدا خواستم تا باد را متوقف کند و همه چیز ارام شود.

الیزابت پرتجان زنی شجاع تنها در جزیره ارواح + عکس

او تنها باقی مانده روستائیان این منطقه بود که با طوفان مرگبار خانه هایشان را رها کرده و موفق شده بودند تا جان خود را نجات دهند اما الیزابت پرتجان تصمیم گرفت که در خانه ساحلی اش باقی مانده و با خوردن تخم مرغ و ماهی های دریا به زندگی اش ادامه دهد.

او تا سال ۱۹۶۴ میلادی و سن ۸۰ سالگی در این جزیره به زندگی خود ادامه داد.زندگی سرسختانه و قهرمانانه وی برای همیشه در تاریخ بریتانیا باقی ماند.

الیزابت پرتجان زنی شجاع تنها در جزیره ارواح + عکس

به گفته الیزابت او و دیگر ساکنان روستا زندگی آرامی داشتند تا اینکه وقتی وی تنها ۳۳ سال سن داشت توفانی سهمگین خانه ها ی جزیره را نابود کرد و باعث شد همه ساکنان منطقه جزیره را ترک کنند و به همین دلیل از آن زمان نام جزیره ارواح را از آن خود کرد. الیزابت تنها کسی بود که به زندگی خود در شرایط سخت ادامه داد و تا زمان مرگش در جزیره باقی ماند.

پس از مرگ الیزابت خانه او توسط یک شرکت گردشگری خریداری شد تا زندگی سخت الیزابت به گردشگران نشان داده شود.

 

نوشته های مشابه:

بلای شوم بر سر زنی تنها در ویلای شرق تهران / او دوستدار حیوانات بود + جزییات

زنی تنها برای غسل اموات کرونایی +‌ عکس

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=331754

ثبت نظر

-