بازداشت آدم ربای نژادپرست

  • کد خبر : 331154
  • 01 دی 1399 - 17:34
بازداشت آدم ربای نژادپرست
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، “ناتان دانیل لارسون” ۴۰ ساله دختر ۱۲ ساله را از خانه اش در کالیفرنیا آمریکا ربوده و پس از پرواز به سمت دنورفرار کرده است.
بازداشت آدم ربای نژادپرست
ماموران پلیس کالیفرنیا اعلام کردند که این مرد آدم ربا و تندروی سفید پوست را در دنور به دام انداخته اند بنا بر اطلاعات موجود متهم از نژادپرستان سفید پوستی است که  دارای سوابق جنایی در اداره پلیس است او در سال ۲۰۰۸ میلادی به جرم تهدید به کشتن رئیس جمهور دستگیر شده و به زندان افتاده بود این متهم اکنون با اتهاماتی چون آدم ربایی و سوء استفاده جنسی روبروست.
گزارش های موجود نشان می دهد که متهم از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با قربانی خود استفاده کرده و دختر بچه را متقاعد کرده که او را از نزدیک ملاقات کند او از دختر ۱۲ ساله درخواست کرده تا تصاویر خود را در اختیارش قرار دهد. “لارسون” دختر بچه را ترغیب کرده تا شبانه ،هنگامی که مادر و پدرش در خواب هستند ازخانه بیرون آمده و به همراه وی به سمت فرودگاه حرکت کند تا هردو بتوانند از محل زندگی دختر بچه دور شوند اما ماموران پلیس پس از شکایت اعضای خانواده دختر ۱۲ ساله جستجوها را آغاز کرده و آدم ربا و متجاوز فراری را دستگیر کردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=331154

برچسب ها

ثبت نظر

-