نیوز – حضور چهار ایرانی در اولین سمینار جهانی مربیگری کوراش+عکس

  • کد خبر : 331056
  • 01 دی 1399 - 16:07
نیوز – حضور چهار ایرانی در اولین سمینار جهانی مربیگری کوراش+عکس

به گزارش نیوز، اولین دوره سمینار بین‌المللی مربیگری درجه B، اعطای کمربند و تربیت مدرس جهانی کوراش به مدت دو هفته‌ و طی روزهای ۱۱ تا ۱۹ ژانویه ( ۲۲ تا ۳۰ دی ماه) با همکاری انستیتو بین‌المللی کوراش و فدراسیون جهانی کوراش و دانشگاه تاشکند به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.

بر همین اساس اولین اعزام فیزیکی رشته ورزشی کوراش ایران با هزینه‌های انجمن کوراش و فدراسیون ووشو با حضور چهار ایرانی در این سمینار معتبر در ازبکستان رقم خواهد خورد. این دوره اولین کارگاه آموزشی است که به وسیله انیسیتوی بین‌المللی کوراش با همکاری  فدراسیون جهانی کوراش و دانشگاه تاشکند و در محل  کمیته المپیک ازبکستان برگزار می‌شود.

مربیانی که این مدرک مربیگری را در تاشکند کسب کنند جز اساتید ملی و مدرسین مربیگری در کشور خود  خواهند بود.هر کشور برای حضور در این سمینار دو سهمیه دارد که محمدوحید پوراسفندار رئیس و علی مهنان دبیر کمیته آموزش، مربیان و آزمون انجمن کوراش کشورمان در این دوره حضور خواهند داشت.

محمدرضا نصیرنژاد عصو هیات ریسه فدراسیون جهانی کوراش و رئیس انجمن کوراش ایران، مسئول فنی فدراسیون جهانی کوراش  و معاون آموزشی انیسیتوی بین المللی کوراش به عنوان برگزار کننده این کلاس خواهد بود و کوروش خسرویار دیگر عضو ایرانی هیأت رئیسه و کمیسیون داوری فدراسیون جهانی نیز به عنوان مدرس در این کلاس حضور خواهد داشت. همچنین مدرسان این دوره از کشورهای ازبکستان، ایران، امریکا و تایوان هستند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=331056

برچسب ها

ثبت نظر

-