مجازات سنگین برای ۲ آزارگر

  • کد خبر : 330932
  • 01 دی 1399 - 14:54
مجازات سنگین برای ۲ آزارگر

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل و همزمان با شکایت دختر جوانی آغاز شد.

دختر جوان با مراجعه به قاضی دادسرا با طرح شکایتی گفت: دو مرد که دایی و خواهرزاده هستند بعد از جلب اعتمادم، مرا به رستوران دعوت کردند اما در مسیر با تهدید و زور مرا به خانه‌ای برده و مورد آزار و اذیت شیطانی قرار دادند.

این دختر سریع به پزشکی قانونی معرفی شد که پزشک با معاینه او در گزارش خود با تایید تعرض به این دختر اعلام کرد آثار خراش روی بدن این دختر وجود دارد و شواهد نشان می‌دهد قصد فرار داشته اما موفق نشده است.

آغاز رسیدگی

با تایید تعرض، پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و دختر جوان در تشریح ماجرا گفت: چند روز قبل در تلگرام با پسر جوانی به نام نیما آشنا شدم. بعد از مدتی او مرا برای شام دعوت کرد. روز قرار به دنبالم آمد و در میان راه دایی‌اش را هم سوار کرد. دایی‌اش به نام رامین از نیما خواست به مقابل خانه‌شان برود تا لباس‌هایش را عوض کند. وقتی به مقابل خانه رسیدیم در پارکینگ باز شد و نیما وارد پارکینگ شد. خواستم پیاده شوم که او و رامین اجازه ندادند. آنها مرا به داخل خانه برده و به طرز وحشیانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم تهدید کردند اگر شکایت کنم، بلایی سر خانواده‌ام می‌آورند.

قاضی دادگاه کیفری تهران پرونده را به اداره آگاهی ارسال کرد و کارآگاهان با راهنمایی دختر جوان، نیما را دستگیر کردند. با دستگیری پسر جوان مشخص شد او هویت واقعی‌اش را به شاکی نگفته و اسم واقعی‌اش سیامک است.

سیامک در تحقیقات مدعی شد؛ رامین دایی‌ام نیست و دوستم است. او ۲۰ سال از من بزرگ‌تر است. او نقشه کشاندن شاکی را به خانه کشید. وقتی دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار داد، مرا تهدید کرد که باید با او ارتباط داشته باشم تا در این جرم تنها نباشد. من به خاطر تهدیدهای رامین دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادم.

دستگیری دومین متهم

با شناسایی دومین متهم، ماموران دریافتند او یک مجرم سابقه‌دار است که چندین‌بار به اتهام شرارت، سرقت و کلاهبرداری روانه زندان شده بود. پس از دستگیری رامین، ماموران مدارک افراد دیگر را در خانه‌اش پیدا کردند که مدعی شد از یک زندانی آنها را گرفته است.

رامین درباره آزار و اذیت دختر جوان گفت: من این اتهام را قبول ندارم و سیامک و شاکی دروغ می‌گویند.

شکایت‌های جدید

این در حالی است که تحقیقات پلیسی این ادعا را رد کرد و مشخص شد او از سیامک خواسته بود دختر جوان را به دام بیندازد.

تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که دو شکایت جدید از متهمان مطرح شد. یکی از شاکیان زن جوانی بود که مدعی بود رامین با جعل مدارکش او را به دردسر انداخته است. دومین شکایت را دختر جوانی مطرح کرد و گفت: سیامک و رامین چندی قبل مرا ربودند و در خانه‌شان مورد آزار و اذیت قرار دادند.

مجازات سنگین

با بررسی پرونده، سیامک و رامین به اتهام آدم‌ربایی، تجاوز با عنف و اکراه و سرقت در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

در این جلسه دومین دختری که ادعای تجاوز را مطرح کرده بود، شکایت خود را پس‌ گرفت اما دو شاکی دیگر خواستار مجازات دو متهم شدند.

قضات بعد از رسیدگی به پرونده، رامین و سیامک را مجرم شناخته و آنها را به اعدام محکوم کردند. در خصوص دیگر اتهامات هم برای آنها حکم حبس صادر شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=330932

ثبت نظر

-