کشف ۷۷ هزار متر پارچه قاچاق در تهران

  • کد خبر : 330648
  • 01 دی 1399 - 11:24

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۰

کالای قاچاق

تهران (پانا) – رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۷۷ کیلومتر متر پارچه قاچاق از دو انبار در کهریزک و بازار تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از اقدام فردی به قاچاق پارچه و انتقال بخشی از آن از انباری در حومه پایتخت به انبار دیگر در بازار تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از اطلاعات و گزارش دریافتی موضوع را به مقام قضایی منعکس کرده و مجوز عملیات را دریافت کردند، افزود: ماموران در دو عملیات جداگانه ابتدا به محل انباری در محدوده کهریزک رفته و ۸۱۸ رول پارچه خارجی را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود کشف و ضبط کردند.

وی افزود: پس از این عملیات با توجه به اینکه ماموران از انتقال مقادیری از اقلام قاچاق به انباری در بازار تهران مطلع شده بودند، بلافاصله به محل مذکور که یک ساختمان متروکه در محدوده بازار بود مراجعه کرده و در جریان بازدید از آن نیز تعداد ۷۵ رول پارچه خارجی را از حیاط و ۲۷۰ رول پارچه خارجی دیگر را نیز از اتاق‌های این ساختمان کشف و ضبط کردند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۶۳ رول پارچه خارجی قاچاق به طول بیش از ۷۷هزار متر که فاقد مدارک گمرکی بود، از دو انبار کشف و ضبط شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را دست کم ۳۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

به گفته رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جریان این پرونده تعدادی از عوامل این قاچاق نیز شناسایی شدند که برای آنان پرونده‌ای تشکیل شده و تحت رسیدگی است. تحقیقات برای شناسایی دیگر متهمان نیز در حال انجام است. همچنین اقلام مکشوفه نیز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل داده شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=330648

ثبت نظر

-