مرگ تلخ عابر پیاده در تهران / دستگیری 2 راننده متخلف





 رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از فوت عابر پیاده ای بر اثر تخلف رانندگان خودرو های پژو و سمند از قوانین راهنمایی و رانندگی در محل حادثه خبر داد.

به گزارش نیوز،  سرهنگ “احسان مومنی” اعلام داشت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی فوت عابر پیاده در محدوده “آزادگان به غرب لاین کندرو قبل از پل تندگویان” بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران در محل حادثه حاضر شدند.
وی بیان داشت: بررسی های اولیه نشان از این داشت با برخورد خودروی پژو به عابر پیاده، عابر به لاین دیگری از سطح سواره رو پرتاب و سواری سمندی که در آن محدوده در حال تردد بوده مجدد با این عابر پیاده برخورد و باعث فوت این رهگذر می شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس در خصوص علت حادثه گفت: کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه رانندگان و عدم توانایی آنان در کنترل وسیله نقلیه علت حادثه را اعلام کردند.
این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن و صحبت کردن با تلفن همراه ممنوع است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.



آیا این خبر مفید بود؟