9 روش برای تقویت رابطه تان در سال جدید

  • کد خبر : 327632
  • 29 آذر 1399 - 12:41
9 روش برای تقویت رابطه تان در سال جدید

 

همه روابط بالا و پایین های خودشان را دارند حتی بهترین شان. این بدان معنی است که همه می توانند از یک آغاز مجدد لذت ببرند. هرچند تمامی زن و شوهر ها متفاوت می باشند اما قانون های کلی وجود دارد که بین تمام زوج ها مشترک می باشد.
کارشناسان رابطه می گویند روابط تان را می توانید آنقدر بهبود ببخشید که نه تنها زندگی شما تحت تاثیر آن باشد و حتی باعث بهبود رابطه شخصی تان شود.
در این قسمت چندین نکته برای تقویت روابط تان در سال جدید توسط متخصصین در این زمینه ذکر شده است.

نیوز

ذهنیت رشد ایجاد کنید

رابطه تان را به عنوان فرصتی برای بهتر کردن شخصیتی بهتر از خود بدانید. غالبا بهترین یادگیری از خودمان وقتی اتفاق می افتد که با شریک احساسی خود ارتباط داریم.

روی تغییرات شریک احساسی خود تمرکز نکنید بلکه روی تغییر خود تمرکز کنید

یکی از حیاتی ترین گام ها در بهبود روابط تان، تمرکز روی نقش خودتان به عنوان یک شخص می باشد. تمرکز روی تغییر شخص مقابل ضروری نیست بلکه تمرکز روی تغییر خودتان می باشد.
فکر نکنید تغییر خودتان کار دشواری است. فکر کردن به اینکه می خواهید شخص دیگری را تغییر دهید کار عملی ای نمی باشد.

رابطه

بایکدیگر وقت بگذرانید

به منظور احیای رابطه تان، گذراندن وقت با یکدیگر مهم می باشد. این زیربنای یک رابطه می باشد. زوج هایی که کارهایی را با یکدیگر می گذرانند، به یکدیگر وابسته تر می شوند و احساس صحبت بیشتری می کنند. زمانی که این تجربیات سهیم شده را دارید، نقاط مشترکی به شما خواهد داد و احساس خوبی خواهید داشت.

رابطه

فوریت یکسان بودن را کاهش دهید

به عبارت دیگر سعی نکنید شریک احساسی شما دقیقا مثل شما شود. وظیفه ی اصلی هر رابطه ای مدیریت تفاوت ها است.
مدیریت تفاوت به انعطاف نیازمند است نه سخت گیری. بنابراین، پذیرفتن و در آغوش گرفتن تفاوت ها، مهم می باشد. بخاطر داشته باشید که تفاوت ها خوب یا بد نیستند، فقط تفاوت هستند.

روی شادی ها تمرکز کنید نه خوب بودن

متاسفانه، بسیاری از مشکلات از تمرکز بیش از حد روی تناسب سر چشمه می گیرد. چنین رابطه ای به زودی پایان می پذیرد و بیشتر روی نمره دادن می چرخد تا عشق و شادی.

رابطه

بازیکن تیم باشید

رابطه داشتن مانند بازیکن تیم ورزشی می باشد. مهم نیست یک بازیکن چه انجام می دهد، تاثیر آن روی طرف مقابل خود را بروز می دهد و برعکس. و قوانین برای برنده شدن در یک تیم بسیار متفاوت است از قوانین حاکم بر بازی فردی.
و بالاخره، دانستن اینکه آیا بیشتر وقت خود را صرف نزاع و بحث با یکدیگر می کنید یا با خوشحالی هدف مشترکی را دنبال می کنید مهم است.

وقتی دعوا می کنید ارتباط را آرام کنید

در هنگام بحث و دعوا باید یک گام به عقب بردارید و پیش از واکنش تان منتظر بمانید. مکالمه را آهسته کنید و کلید آن را بزنید تا به عقب برگردد و به خوبی تمامی آنچه شریک احساسی تان به شما گفته را گوش کنید. مطمئن شوید که همه را شنیده اید. سپس انگشت اتهام را به سمت او دراز کنید.

رابطه

مشکلات مالی را در رابطه به حداقل برسانید

این مشکل بیشتر زوجین جوان می باشد که عامل بیشتر طلاق ها همین مسئله می باشد. سه اصل مهم برای کاهش طلاق ها به دلیل مسائل مالی وجود دارد:
اول اینکه بر این باور باشید که مقدار پول زیادی وجود دارد که سبب محافظت خانواده تان می شود و دومین اصل، شفافیت می باشد که با توجه به این اصل، زن و شوهر هردو می دانند پول کجا قرار دارد و از حساب های یکدیگر اطلاع کامل دارند. سوم اینکه زن و شوهر هردو برای هزینه کردن پول تصمیم می گیرند.

 

>>> خبر مرتبط:

🔥اصول رابطه جنسی خوب و اختلالات در رابطه جنسی🔥

از رابطه جنسی چه میدانید؟!

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=327632
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Www.insider.com

ثبت نظر

-