جذب ثروت به 7 روش

  • کد خبر : 327574
  • 29 آذر 1399 - 9:15
جذب ثروت به 7 روش

۱. تحسین

برای جذب جذب ثروت نمونه هایی در اطراف خود پیدا کنید که در حال حاضر از لحاظ مالی خوب می باشند و به اصطلاح پولدار هستند. وقتی پولی را از دست می دهی به جای احساس اضطراب، بگو ممنونم که در اولین زمان ممکن این پول به من بازگردانده خواهد شد. لیستی از خریدهای روزانه ی خود تهیه کنید، مهم نیست چقدر کوچک باشد، حتما باید از خرید کردن خود تشکر نمایید.

جذب ثروت

۲. پول نقد با خود حمل نمایید

کمی اسکناس کنار بگذارید و در همه جا آن را با خود ببرید ولی آن را خرج نکنید. آن را در کیف پول خود بگذارید و گاهی به آن نگاهی بیاندازید و چیزهایی را که دوست دارید بخرید به خاطر آورید. باور کنید و در ذهن خود چیزهایی را که با آن‌می خواهید بخرید تصور کنید.

جذب ثروت

۳. لیست خرید ایجاد کنید

لیستی بلند بالا از هرچه دوست دارید تهیه کنید و تصور کنید آنقدر پول دارید که می توانید هر چه خواستید بخرید. برای مثال اگر می خواهید به مسافرت بروید و یا خانه جدید یا ماشین جدید بخرید، به اینترنت سری بزنید و بهترین مسیر مسافرت خود را پیدا کنید و بهترین هتل اطراف آن منطقه را بیابید. نزدیک ترین فروشگاه اتومبیلی که ماشین رویایی شما را می فروشد بیابید. و یا خانه هایی را که عاشق آن هستید، پیدا کنید.

جذب ثروت

۴. تابلویی از تصورات خود ایجاد نمایید

خلاق باشید و قدرت تجسم را به لیست خرید خود بیافزاید و تابلویی از هرچه می خواهید بسازید و هر روز آن را نگاه کنید. مجله بخرید یا به قسمت تصاویر گوگل مراجعه کنید و تمام خرید های شیک خود را بیابید. شما می خواهید قانون جذب پول را اجرا کنید. این کار هم سرگرم کننده است و هم تکنیک قوی ای به شمار می آید.

جذب ثروت

۵. یک چک مخفی بنویسید

به گوگل بروید و به قسمت چک های مخفی سری بزنید چکی بنویسید و آن را چاپ کنید ( البته باید توجه داشته باشید مبلغ چک باید برای شما باور کردنی باشد) سپس آن را همه جا با خود ببرید و گاه گاهی نگاهی به آن بیاندازید.
نکته: این تکنیک بهتر انجام می شود اگر شما حتی دو یا سه چک برای خود تهیه نمایید.

نیوز

۶. تصور پول

هر شب قبل از خواب تصور کنید پول از تمامی اطراف تان به سمت شما می آید، از زیر در، زیر تخت، از پنجره، حتی از سقف روی تخت شما می ریزد. دوش پول را اطراف خود تجسم کنید. خود را مانند آهنربای جذب پول تصور کنید.

نیوز

۷. قانون تایید جذب ثروت

مانترا یا جملات تایید جذب ثروت خود را هر روز تا حد ممکن تکرار نمایید. آن را بهترین دوست خود کنید و مداوما آن را بگوئید.

  • مانترا دلخواه جذب پول من این ها هستند.
  • درآمد من مداوما رو به افزایش است.
  • من آهن ربای جذب پول هستم.
  • من عاشق پولم و پول هم عاشق من است.
  • مقادیر زیادی پول بدون تلاش و به راحتی وارد زندگی من می شود.
  • بیشتر به قدرت کلمات در جذب پول توجه کنید و این موردی است که حائز اهمیت است.

همانطور که تکنیک های جذب پول را می خوانید و آن را انجام می دهید احتمالا چند مورد جذب پول خواهید داشت. بر این اعتقاد نباشید که حتما باید هفت مرحله جذب پول را کامل انجام دهید تا جذب داشته باشید بلکه به خود اعتماد کنید و هر کدام برای شما جذاب تر و هیجان انگیز تر است را امروز انجام دهید.
به خاطر داشته باشید که هیچ چیز غلطی در ثروتمند شدن وجود ندارد. شما را حریص یا خودخواه نمی سازد. و به خاطر داشته باشید اگر خداوند شما را کامل تر کند، و همه چیز را به طور کاملش بخواهید، مشکلی وجود ندارد و هر چه بیشتر داشته باشید باید بیشتر به دیگران ببخشید‌.
اگر هنوز با خودتان در مورد این تکنیک ها کنار نیامده اید، پس شک نکنید که چیزی درونتان مقاومت می کند. بیاموزید چگونه در برابر باورهای منفی تان مقاومت کنید.

 

>>> خبر مرتبط:

ثروتمندترین بانکدار جهان

۱۰ باور جف بزوس که شما را ثروتمند می‌کند!

عضو جدید فهرست ثروتمندان جهان یک کرونایی است!

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=327574
  • نویسنده : راضیه قوامی

برچسب ها

ثبت نظر

-