محمدیان: خواهش می‌کنم سیاسیون دست از سرِ کشتی بردارند

  • کد خبر : 32695
  • 16 فروردین 1399 - 23:20
محمدیان: خواهش می‌کنم سیاسیون دست از سرِ کشتی بردارند

نیوز/ مهدی شیروانی؛ با عسگری‌ محمدیان دارنده مدال‌های نقره المپیک و جهان، عضو سابق شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کاندیدای ریاست هیئت کشتی استان مازندران گفتگو کردیم که محمدیان به نیوز گفت:
* سال نو را به هموطنان عزیز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم ان‌شاءا… هر چه زودتر با غلبه بر این ویروس خطرناک سالی خوب و سرشار از سلامت، سرافرازی، سربلندی و موفقیت پیش رو داشته باشند. با کمک هم و رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه، این ویروس منحوس را ضربه فنی کنیم.
* خیلی‌ها برای موفقیت کشتی مازندران خونِ دل خورده‌اند. مهدی موسوی که الان ایران نیست. دکتر حقانی، اصغر ثمربخش، مرحوم مهندس مهدی‌پور، شعبانی، کلانتری و… رؤسای قبلی کشتی مازندران، زحمات زیادی کشیدند و من هم آمده‌ام اگر موفق به کسب آرای لازم شدم در خدمت کشتی مازندران باشم.
* من دو، سه دوره بازی‌های المپیک و چند مسابقه قهرمانی جهان را به دلیل تحریم یا مخالفت بعضی مربیان تیم ملی از دست دادم که حداقل می‌توانستم دو مدال طلا، همچنین تعدادی نقره و برنز به جمع مدال‌هایم اضافه کنم. حالا آمده‌ام تا بلکه بتوانم آن‌ها را با انتقال تجربه به جوانان کشورم جبران کنم.
* خدا را شاکرم نزد مردم اعتبار و آبرویی دارم که برای کمک به کشتی مرا یاری می‌دهند و از نظر حمایت مالی اجازه نمی‌دهند دچار مشکل شویم.
* هیچ نگرانی بابت استرس و فشار روحی ندارم. با روحیه‌ای مضاعف آمده‌ام به کشتی کمک کنم. من عاشق کشتی هستم و برای این عشق بزرگ هرگز کوتاهی نمی‌کنم. مگر آدم برای عشقش کشته شود، بد است؟! دوست دارم روی تشک کشتی از این دنیا بروم. چگونه زیستن و چگونه رفتن مهم است.
* هر وقت محمدحسین و محمدحسن پسرانم را در حال تمرین می‌بینم، یاد برادران محمدحسین و محمدحسن محبی می‌افتم که متأسفانه آن‌ها هم به حق‌شان در کشتی نرسیدند. هر جا هستند برای آن‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
* کسانی که زجر کشتی را کشیدند باید در کشتی مسئولیت بگیرند. آن‌هایی که در سونای ۸۰ درجه وزن کم می‌کردند باید سکان کشتی را دست بگیرند. کشتی ورزش پرافتخار ایران است که حداقل ۷۰ – ۸۰ درصد مدال‌های المپیکی ایران را به دست آورده، از سیاسیون خواهش می‌کنم دست از سر کشتی بردارند و برای تأمین منافع شخصی، کشتی مازندران و ایران را پله‌های صعود خودشان قرار ندهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=32695

ثبت نظر

-