مهابادى:کار اصلى ما از اردوى تاجیکستان آغاز مى شود

  • کد خبر : 326775
  • 28 آذر 1399 - 9:47
مهابادى:کار اصلى ما از اردوى تاجیکستان آغاز مى شود

به گزارش نیوز، تیم ملى فوتبال جوانان با هدایت داوود مهابادى از ابتداى آذر تا کنون ٨ مسابقه تدارکاتى در تهران ، اصفهان و شیراز برگزار کرده است.

مهابادى در این خصوص گفت:با یک برنامه فشرده در طول ماه آذر حدود ١٠٠ بازیکن را زیر نظر گرفتیم و براى آزمایش این نفرات بازى تدارکاتى بهترین آزمون بود. طبیعتا نتیجه در چنین بازى هایى اهمیت زیادى براى ما نداشت چون در خیلى از مسابقات نفرات آزمایشى را به میدان فرستادیم و هنوز کار تاکتیکى و آمادگى جسمانى ما آغاز نشده است.

سرمربى تیم ملى جوانان اضافه کرد:مربیان قبلى زحمات زیادى کشیدند و به بهترین شکل استعدادیابى را انجام دادند. با این وجود ما تلاش کردیم در این مقطع در چند پست نفرات مورد نیاز را انتخاب کنیم که این اتفاق روى داده و حالا مى توانم بگویم حداقل ٨٠٪؜ از شاکله اصلى تیم ما مشخص شده و اگر بازیکن جدیدى دعوت شود ممکن است یک استثناء یا مورد خاص باشد. دیگر تغییرات زیادى نخواهیم داشت و فهرست تیم محدود مى شود.

مهابادى همچنین گفت:در پایان اردوى اصفهان و شیراز براى سفر به تاجیکستان و دو بازى تدارکاتى مقابل این تیم آماده مى شویم. کار اصلى ما از این مرحله آغاز خواهد شد و دیگر روى ترکیب نفرات اصلى براى انتخاب فهرست نهایى تمرکز مى کنیم. اجراى برنامه هاى تاکتیکی همچنین بدنسازى در اردوهاى بعدى اهمیت بیشترى پیدا مى کند چرا که بعضى از بازیکنان از شرایط بدنى مناسب دور هستند و باید خیلى زود به آمادگى مطلوب برسیم.

سرمربى تیم ملى جوانان گفت:جا دارد از میزبانى شایسته آقاى شهیدزاده و باشگاه ایمان سبز در شیراز همچنین باشگاه سپاهان در اصفهان تشکر کنیم همچنین کمیته جوانان و مجموعه فدراسیون فوتبال که تلاش زیادى براى برگزارى این اردوها داشتند و همچنان از تیم ملى جوانان به بهترین شکل حمایت مى کنند. امیدوارم از بازى مقابل تاجیکستان هم به بهترین شکل استفاده کنیم و برنامه هاى آماده سازى را تا شروع مسابقات طبق برنامه دنبال کنیم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=326775

برچسب ها

ثبت نظر

-