Bohol از 15 دسامبر به طور رسمی برای مسافران باز می شود

  • کد خبر : 324260
  • 30 آذر 1399 - 11:03
Bohol از 15 دسامبر به طور رسمی برای مسافران باز می شود

وزیر گردشگری ، برنادت روملو-پویات ، روز سه شنبه اعلام کرد که سرانجام استان بوهول (Bohol) از ۱۵ دسامبر از جمله گردشگران مناطق تحت قرنطینه جامعه عمومی (جی سی کیو) استقبال گردشگران خواهد کرد.پویات با بیان اینکه کریسمس نزدیک است ، از این پیشرفت استقبال کرد.

در طی یک جلسه توجیهی مطبوعاتی مجازی ، آرتور یاپ ، فرماندار بوهول (Bohol) ، گفت که به افراد مسن و خردسالان نیز اجازه بازدید از این جزیره داده می شود.

 

VIDEO: Bohol Philippines Aerial Tour

 

بازگشایی گردشگران عمومی هفته ها پس از آن صورت گرفت که بوهول (Bohol) اجازه داد تا گروه ها رویدادهای ام ای سی ای (جلسات ، مشوق ها ، کنفرانس ها ، نمایشگاه ها) خود را در استان جزیره برگزار کنند.

اما جدا از استراحت و تفریح مورد نیاز مسافران پس از ماه ها همکاری در خانه ، روملو-پویات گفت که این حرکت همچنین باعث رونق صنعت گردشگری در جزیره می شود و به کارگران آواره گردشگری کمک می کند تا شغل خود را بازیابند.

وی گفت: “گردشگری ۷۰ درصد معیشت بوهول (Bohol) را شامل می شود و ما اینجا هستیم زیرا می خواهیم گردشگری را احیا کنیم ، می خواهیم گردشگری را مجدداً آغاز کنیم ، با ذوق و علاقه خود گفت ما می خواهیم مشاغل را برگردانیم.

 

How To Spend 48 Hours in Bohol, Philippines

 

وی خاطرنشان کرد: “این فقط اثبات می کند که گردشگری در واقع تجارت همه افراد با اهمیت است (این برای اقتصاد ما مهم است)”.

سزار کروز ، رئیس انجمن تور گردانندگان فیلیپین (فیلتوآ) ، بازگشایی بوهول (Bohol) در هفته آینده می تواند “الگوی خوبی” از آنچه در میان همه به عنوان شروع گردشگری نامیده می شود ، باشد.

وی افزود: “من فکر می کنم این شروع خوبی است …در این مرحله ، بوهول (Bohol) بسیار آماده است.”

River cruisin - Loboc River, Bohol Island Traveller Reviews - Tripadvisor

آماده شدن برای سفر

برخلاف زمان قبل از همه گیری که می توانستید سفر خود را به راحتی ترتیب دهید و پرواز کنید ، از ۱۵ دسامبر همه چیز باید در بوهول از جمله هتل ها ، حمل و نقل و تورها از قبل رزرو شود.

یاپ گفت:شرط بازگشایی بر این است که حتما قبل شروع سفر هتل رزرو شود و این کار را میتوانند از طریق وزارت گردشگری یا گردانندگان تور ها انجام دهند و همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

Discovering the Beauty of Bohol Island | Travel Begins at 40

 

بازدید کننده باید از طریق وب سایت بوهول ثبت نام کند و “پذیرش” برای ورود به جزیره به او داده شود.سپس یک کد (کیو ار) منحصر به فرد به او داده می شود تا هنگام تور بوهول (Bohol) از آن استفاده شود.

هنگام ورود ، بازدید کنندگان باید نتیجه منفی ازمایش کرونای خود را که ۷۲ ساعت قبل از عزیمت از سایر استانها گرفته شده است ، ارسال کنند.

یاپ گفت که گردشگران در مورد نرخ ها نگران نخواهند بود زیرا حتی بعد از شیوع کرونا ویروس همه چیز نسبتاً مقرون به صرفه باقی مانده است ، حتی برخی از موسسات حدود ۵۰ درصد تخفیف می دهند.

وی گفت: “نرخ ها بسیار مقرون به صرفه و دوستانه خواهد بود، برخی حتی برای جذب بازدید کننده بیشتر از ۵۰ درصد تخفیف می دهند ، بنابراین من نگران نرخ نخواهم بود.”

 

>>> خبر مرتبط:

۲۰ واقعیت باورنکردنی درباره آسیا

معروف ترین جاذبه های گردشگری آسیا، قاره کهن

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=324260

ثبت نظر

-