مقامات عربستان گردشگری فصل زمستان را در ۱۷ مقصد آغاز می کنند

  • کد خبر : 324241
  • 26 آذر 1399 - 13:06
مقامات عربستان گردشگری فصل زمستان را در ۱۷ مقصد آغاز می کنند

فهد حمیدالدین ، مدیرعامل (اس تی آ) ، گفت که این مقام همکاری نزدیک با شرکای خود را برای ایجاد بسته های با کیفیت بالا و تجارب لذت بخش گردشگری سازگار با آب و هوای فوق العاده زمستانی و تنوع طبیعی پادشاهی انجام می دهد.

اداره گردشگری سعودی (اس تی آ) (مقامات عربستان گردشگری) اعلام کرد فصل زمستان سعودی را از ۱۰ دسامبر تا پایان مارس ۲۰۲۱ در بیش از ۱۷ مقصد در سراسر پادشاهی آغاز می کند.

در طول فصل ، بیش از ۳۰۰ تجربه و بسته ارائه شده توسط بیش از ۲۰۰ موسسه بخش خصوصی به بازدید کنندگان ارائه خواهد شد.این کمپین به شهروندان سعودی و ساکنان غیر سعودی این امکان را می دهد که به صورت خانوادگی ، گروهی یا فردی و همچنین اتباع شورای همکاری خلیج فارس سفر کنند تا تنوع جغرافیایی و اقلیمی پادشاهی را کشف کنند.

 

عربستان صنعت گردشگری را توسعه می‌دهد - تجارت‌نیوز

 

احمد الخطیب ، وزیر گردشگری (مقامات عربستان گردشگری) گفت که فصل زمستان سعودی گسترش تلاش های هماهنگ کل اکوسیستم گردشگری عربستان ، از جمله شرکای آن در بخش دولتی و خصوصی ، برای ارائه یک تجربه گردشگری لذت بخش ، مهیج و بهینه است.

وی همچنین اشتیاق پادشاهی را برای هماهنگی با مقامات صالح بهداشتی برای اعمال پروتکل ها و اقدامات پیشگیرانه در همه مقصد و امکانات برای اطمینان از یک تجربه امن و لذت بخش گردشگری تأیید کرد.

 

>>> خبر مرتبط:

اجرای طرح مدیریت گردشگری در سایت‌های تاریخی

اولویت‌های پژوهشی میراث فرهنگی و گردشگری برای دو استان پهناور کشور

انتقاد از نادیده گرفتن گردشگری در تبصره لایحه بودجه

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=324241

ثبت نظر

-