8 مکان عجیب و دیدنی دنیا که باید حتما آن ها را ببینید

  • کد خبر : 323847
  • 26 آذر 1399 - 9:35
8 مکان عجیب و دیدنی دنیا که باید حتما آن ها را ببینید

چندین مکان عجیب و فوق العاده زیبا و رویایی در اطراف جهان وجود دارد که بهتر است از آن مطلع باشید. اگر قصد سفر دارید حتما این مناطق را انتخاب نمائید و از دیدن اعجاب خداوند لذت ببرید.

 

Glass Beach, Fort Bragg, CA - California Beaches

ساحل شیشه ای

ساحلی در کالیفرنیا وجود دارد که بعد از سال ها جمع شدن آشغال هایی که مردم در دریا ریخته اند به این صورت تبدیل شده است. طبیعت این زباله ها را تجزیه کرده و ساحلی شیشه ای ایجاد کرده است. این ساحل درخشنده به دست مستقیم طبیعت ساخته شده است و اکنون جاذبه ی گردشگری بی نظیری محسوب می شود.

 

The Hand of Desert in Chile - Charismatic Planet

دستی در بیابان

ماریو ایرازابل هنرمند مجسمه سازی است که این دست را در بیابان آتاکاما، بیرون از آنتوفاگاستا ساخته است. او این مجسمه زیبا را با تلاش فراوان ایجاد کرده است که نشانه ای از رنج انسان می باشد. این مجسمه کاملا احساس تنهایی و انزوا را القا می کند.

چاه دور (thor)

این چاه به نام شاخ جوشان نیز معروف است. چاهی مکنده است که آب را به داخل می مکد و سپس با شدت فراوان آن را به بیرون پرتاب می نماید. گردشگران زیادی علاقه به دیدن این مکان دارند اما برای بازدید این مکان باید فاصله را حفظ کرد چون به همان اندازه که زیبا است خطرناک نیز می باشد. این چاه مانند غاری به بیرون باز است اما ناگهان سقف این غار به هم برخورد می کند و همه چیز را به داخل خود می مکد.

 

Nanjing 'Love tunnel' on a par with Ukrainian one[1]- Chinadaily.com.cn

مکان عجیب و حیرت انگیز (تونل عشق )

وقتی برای اولین بار این مکان را در اوکراین ببینید احساس می کنید وارد منظره ای افسانه ای شده اید. این تونل راه آهن صنعتی بین دو شهر می باشد که حدود پنج کیلومتر طول دارد. تونلی سبز و رمانتیک که برای پیاده روی عالی می باشد.

مکان عجیب

مکان عجیب دیگر دریاچه خالدار

در طی روز های گرم تابستان آب های این دریاچه تبخیر می شود و مواد معدنی آن در اثر تبخیر بالا می آیند. گفته می شود این دریاچه غنی ترین خزینه مواد معدنی دنیا را دارد به همین دلیل در جنگ جهانی اول برای ساخت مهمات نظامی از آن استفاده می شد. افراد بومی آن منطقه آن را شفا بخش می دانند و اعتقاد دارند آب آن بدترین مریضی ها را معالجه می کند.

مکان عجیب

دای راکتزبورک(Die Rakozbruk)

دای راکتزبورک در قرن ۱۹ به دست طبیعت ساخته شده است و بر اثر انعکاس آن در آب مانند دایره ای کامل دیده می شود. ساکنین آن منطقه به آن پل شیطان هم می گویند چون فقط شیطان می توانسته دایره ای به این بی نقصی را ایجاد کرده باشد. منظره ی این پل آنقدر زیبا و شگرف است که مقصد زیادی از توریست ها برای عکس های زیبای شان می باشد.

مکان عجیب

کوهستان هواشان( Huashan)

کوهی در منطقه ی شوانکسی چین مقصد بسیاری از گردشگران برای کوهستان زیبای آن است. یکی از بهترین مکان های دنیا برای هاکی می باشد که هنوز هم ساکنین بومی ای در آن دیده می شوند که در آن جا زندگی می کنند.

دشت شیشه های مربا

در ایالت اکسینگ خائوئانگ، منطقه ای را پر از ظروف سنگی غول پیکری می بینید که در زمان های خیلی قدیم برای مراسم خاکسپاری استفاده می شده است. در سال ۱۹۶۰ این منطقه بمباران شده است و برای توریست ها منطقه ای امن به حساب نمی آید.

 

 

>>> خبر مرتبط:

مهارت عجیب و دیدنی آشپز نابینا

عجیب ترین پدیده های طبیعی جهان

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=323847
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : air-dr.com

برچسب ها

ثبت نظر

-