بازار طلا از سکه افتاد​

  • کد خبر : 323032
  • 25 آذر 1399 - 15:01
بازار طلا از سکه افتاد​

 

 

به گزارش نیوز به نقل از تسنیم، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: بازار از ثبات نسبی برخوردار است و نوسان زیادی در قیمت‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تغییرات قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر براساس تغییرات قیمت های جهانی است، گفت: برابری ارزها در دنیا و تغییر اونس جهانی باعث نوسانات جزئی قیمت ها می شود.

 

بازار طلا از سکه افتاد​

 

این فعال در بازار طلا با تأکید براینکه دیگر مانند قبل خبری از نوسانات لحظه ای و فعالیت‌های سفته بازی در بازار طلا و سکه نیست، افزود: داد و ستدها در بازار کاملا عادی است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن اشاره به حباب یک میلیون تومانی قیمت سکه گفت: هم اکنون در بازار رکود وجود دارد ضمن اینکه بعد از کاهش قیمت طلا و سکه در هفته های اخیر دیگر تقاضا و انگیزه ای برای خرید طلا و سکه در بازار وجود ندارد.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون. و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت. سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان. و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان قیمت نیم‌سکه بهار آزادی. ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون. و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است. و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون. و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون. و ۵۰۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون. و ۹۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

 

در نیوز بیشتر بخوانید:

آینده تاریک نفت در روز صعودی طلا

رئیس‌ کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، ایران را به حمله سایبری علیه این کشور متهم کرد

قیمت انواع سکه و ط لا در بازارهای روز سه‌شنبه +جدول

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=323032

ثبت نظر

-