پخش سریال «قورباغه» با دستور قضایی متوقف شد

  • کد خبر : 322012
  • 24 آذر 1399 - 21:36
پخش سریال «قورباغه» با دستور قضایی متوقف شد

 

 

 

به گزارش ،روابط عمومی نماوا درباره سریال قورباغه که طبق تبلیغات قبلی قرار بود ۲۴ آذرماه در این سامانه توزیع شود، اعلام کرد این سریال فعلا با دستور قضایی توقیف شده است.

در این اطلاعیه آمده است: «با وجود اینکه ۲۴ آذر از سمت سازمان سینمایی به عنوان روز انتشار اولین قسمت سریال «قورباغه» به بینندگان وعده داده شده بود، فعلا به دستور قضایی (به منظور پایش و نظارت ) متوقف شده است.سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، تهیه‌کنندگی علی اسدزاده و سرمایه‌گذاری نماوا تولید شده است.


بیشتر بخوانید:

پشیمانی سعید راد از بازی در سریال خانگی


روزنامه کیهان امروز (۲۴ آذرماه) در خبری با عنوان “عدم تمکین سازندگان یک سریال نمایش خانگی از نهادهای نظارتی!” به جزئیاتی از یک سریال شبکه نمایش خانگی با مضمون تبلیغ و ترویج پلیس کشی پرداخته بود که حالا با توقیف قورباغه مشخص می شود که احتمالا منظور کیهان، همین سریال بوده است.

 

کیهان در گزارش خبری خود نوشته است:

«سازندگان یک سریال شبکه نمایش خانگی به اصلاحات نهادهای نظارتی تن ندادند، اما مجوز انتشار آن صادر شده است! سازندگان یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی حاضر به انجام اصلاحیه‌های نهادهای نظارتی نیستند.

این اثر، یکی از خشن‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در نخستین قسمت مخاطب خود را به پلیس‌کُشی‌ ترغیب و تشویق می‌کند! نقطه عطف روایت قسمت اول این سریال، کشته شدن مأمور انتظامی ‌است و این ماجرا طوری طراحی شده که مخاطب به این کار تشویق می‌شود!این اتفاق در حالی می‌افتد که مسئولان نیروی انتظامی ‌علی‌الخصوص ناجی هنر از محتوای ملتهب این سریال مطلع نیستند و سازندگان هم از حذف مفهوم پلیس‌کشی در این سریال امتناع می‌کنند. باید دید مسئولان نیروی انتظامی ‌نسبت به چنین‌ ترویجی واکنش نشان خواهند داد؟»

اخبار نیوز را دنبال کنید …

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=322012

ثبت نظر

-