باند هشت نفره شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد

  • کد خبر : 321792
  • 24 آذر 1399 - 18:49
باند هشت نفره شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ علی قیصری با اشاره به متلاشی شدن یک شرکت هرمی در رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.
باند هشت نفره شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: مأموران پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند هشت نفره از استان‌های شرق کشور با حضور در این شهرستان اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکت‌های هرمی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی همچنین، اظهار داشت: متهمان که با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون ریالی در این شرکت هرمی اقدام به عضو گیری برای آن می‌کردند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در خاتمه با اشاره به این که وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست: ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=321792

ثبت نظر

-