بی‌میلی آمریکایی‌ها برای تزریق واکسن

  • کد خبر : 321280
  • 24 آذر 1399 - 12:19
بی‌میلی آمریکایی‌ها برای تزریق واکسن

وی افزود: تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد بین یک چهارم تا یک سوم شهروندان آمریکایی تمایلی به دریافت واکسن کرونا ندارند. این یک مشکل بزرگ است. منظور من این است که اگر شما درباره روش های خارج شدن از این بحران بهداشت و سلامت فکر می کنید، ما مجبوریم تا تلاش های بی وقفه خود را همین الان ادامه دهیم. این مساله بسیار مهم است.

این مقام ارشد آمریکایی تاکید کرد: در آخر تونل روزنه‌ای از نور و روشنایی را می بینیم و می توانیم با ادامه تلاش های خستگی ناپذیر به یک مصونیت کلی در برابر این ویروس دست پیدا کنیم. منظور من این است که باید تعداد گسترده و زیادی از مردم در برابر این ویروس واکسینه شوند؛ از جمله کسانی که شاید تمایلی نداشته باشند. مقام های رسمی باید ترس و نگرانی مردم را برطرف کنند.

سازمان غذا و داروی آمریکا روز جمعه مجوز استفاده گسترده از واکسن کرونای تولیدی شرکت فایزر را صادر کرده است.

پیش بینی می شود نخستین محموله از واکسن کرونا برای تزریق به نیروهای کادر درمان و بهداشت و افراد سالمند و کانیوزن خانه های سالمندان استفاده خواهد شد.

صدور مجوز استفاده از واکسن شرکت فایزر یک نقطه عطف مهم در مقابله آمریکا با بحران کرونا به شمار می رود، جایی که تاکنون بیش از 295 هزار نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=321280

ثبت نظر

-