پویش یلدا با بازی مهمان شب‌نشینی کرونایی

  • کد خبر : 320422
  • 23 آذر 1399 - 21:29
پویش یلدا با بازی مهمان شب‌نشینی کرونایی

یکشنبه 23 آذر 1399 – 17:42

پویش یلدابابازی

تهران (پانا) – در آستانه شب یلدا و با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی پویش یلدا با بازی مهمان خانه‌های ایرانی شده است تا ضمن ارائه بازی های رومیزی با تخفیف ویژه با یک مسابقه هیجان انگیز جمع‌های کوچک امسال را رنگ دیگری ببخشد.

به گزارش سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، از آنجا که بازی‌های رومیزی یکی از گزینه‌های خوب برای گذراندن شب یلدا است، جمعی از تولیدکنندگان بازی‌های رومیزی پویش #یلدابابازی را تدارک دیده و از خانواده‌ها دعوت می‌کنند در خانه مانده و به بازی و سرگرمی در این شب به‌یاد‌ماندنی مشغول باشند.

در این پویش موسیقی توسط اشکان دباغ از قبل ساخته شده است که شرکت کنندگان می‌توانند با استفاده از آن ویدیوی خلاق و پرهیجانی را تهیه و در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

در پایان نیز جایزه خلاقیت ۲ میلیون تومانی برای ویدیویی که به لحاظ ایده و اجرا بتواند توجه داوران رو به خود جلب کند، جایزه مشارکت ۱ میلیون تومانی از بین تمام شرکت‌کننده‌ها به قید قرعه و جایزه انتشار۱ میلیون تومانی از بین عزیزانی که ویدیوی فراخوان رو در صفحه اینستاگرام در قالب پست بازنشر دهند، به قیدقرعه تعلق خواهد گرفت.

حداکثر مهلت شرکت در مسابقه تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ آذرماه است و علاقه‌مندان جهت دریافت آهنگ «یلدابابازی» و ویدیوهای پویش می‌توانند به لینک https://t.me/LBMind مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=320422

برچسب ها

ثبت نظر

-