نیلی افشار از تبلیغ کنندگان سایت‌های شرط‌بندی تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت

  • کد خبر : 318088
  • 22 آذر 1399 - 12:02
نیلی افشار از تبلیغ کنندگان سایت‌های شرط‌بندی تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت

 

دستگیری نیلی افشار تکذیب شد | او کجا مخفی شده است؟ - همشهری آنلاین
نیلی افشار از تبلیغ کنندگان سایت‌های شرط‌بندی تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت

برای ” نیلی افشار ” که یکی از تبلیغ‌کنندگان و گردانندگان سایتهای شرط‌بندی محسوب می‌شود، اعلان قرمز صادر شده است و وی در تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار دارد.

این شخص مدتها با ” پویان مختاری “؛ یکی دیگر از گرداندگان سایتهای قمار و شرط‌بندی در ارتباط بوده است.

چندی پیش نیز یکی از گردانندگان این سایتها به نام وحید خزائی که سالها در خارج از کشور به‌سر می‌برد، توسط پلیس بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران بازداشت و به ایران استرداد شد.

به‌تازگی درخواستهای متعدد مردمی مبنی بر برخورد و بازداشت گردانندگان سایتهای شرط‌بندی که در خارج از کشور به‌سر می‌برند و پول‌های هنگفتی را از طریق این سایت‌ها به‌دست آورده و افراد زیادی زا در طعمه خود قرار داده‌اند، مطرح شده است.


>>>بیشتر بدانید

پای ریحانه پارسا به شبکه قمار باز شد !

 


شاخ مجازی تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرفت - نیوز

 

پویان مختاری یکی از گردانندگان تارنمای قمار تحت اعلان قرمز پلیس اینترپل قرار گرفت.

نیلوفر صفری زاده چوکامی با نام مستعار نیلی افشار به علت اعلان قرمز اینترپل (از طرف پلیس ایران) هم اکنون در فرودگاه مالدیو بازداشت شد.

او از رقصنده‌های ایرانی ساکن استانبول ترکیه است که با نگین و نازنین، دو خواهر رقاص ایرانی در آنجا دوست می‌باشد. پویان در مطبی در کرج با نیلی که در آنجا منشی بوده، آشنا شده و در بهار ۱۳۹۷ به ترکیه مهاجرت کرده و با او ازدواج کرده است.

درباره نیلی افشار شایعه‌ای وجود دارد که پس از آنکه همسرش او را ترک کرد، فرزند خود را در بهزیستی گذاشت و به ترکیه مهاجرت کرد. شغل او مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد بیشتر وقت خود را صرف تبلیغ سایت حضرات پویان مختاری می‌کند.

افشار متولد ۱۳۷۳ زاده کرج و همسر خواننده مشهور در سبک رپ و پاپ بختیاری زبان پویان مختاری می باشد. نیلی افشار آبان ماه سال ۹۷ با پویان مختاری به طور رسمی در ترکیه ازدواج کرد.

نیلی دنسر، مدل، کارگردان و ستاره اینستاگرامی معروف ایران می باشد. داستان آشنایی نیلی افشار و همسرش پویان مختاری مربوط به ایران و در یک کلینیک زیبایی می شود.

همزمان، کانال وب‌آموز نوشته است که هشدار قرمز پلیس اینترپل برای پویان مختاری هم صادر شده و او ترکیه را ترک کرده است.

برخی تصاویر مرتبط با او منتشر شده است.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=318088

ثبت نظر

-