پنجره نقل و انتقالات ما باز شد/ دنبال تکرار قهرمانی هستیم

  • کد خبر : 317324
  • 21 آذر 1399 - 19:58
پنجره نقل و انتقالات ما باز شد/ دنبال تکرار قهرمانی هستیم

محمدرضا کافی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه مس سونگون گفت: من کارمند شرکت مس هستم. در حال حاضر مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل شرکت مس هستم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده‌ام. برنامه‌های ما همان برنامه‌های کمک به مجموعه، هم افزایی و تداوم قهرمانی است و اینکه به ساختار اصلی برگردیم. عزیزانی که قبلاً در مجموعه بودند، زحمت کشیده‌اند. امیدوارم امانتدار خوبی برای باشگاه باشم و به بهترین شکل مجموعه را به نفر بعد تحویل بدهیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مدت زمان حضورش به عنوان سرپرست در باشگاه مس، تاکید کرد: برنامه مشخص نیست. فعلاً مسئولیت باشگاه با بنده است. مجموعه ما طبق قانون تجارت اداره می‌شود یعنی اعضای هیات مدیره، نمایندگان سهامداران هستند. باشگاه و مجموعه‌های این شکلی بر این اساس اداره می‌شود. خود من هم در دوره قبل در باشگاه مس یا هر جایی که بوده‌ام «هیات مدیره محور» کار را پیش برده‌ام. هر تصمیمی بگیریم در همین قالب خواهد بود. در همین چند روز سعی کردیم ساختار بر این اساس باشد. چه موارد فنی و چه موارد اداری را در هیات مدیره مطرح می‌کنیم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه مس درباره برنامه‌های تیم فوتسال این باشگاه که سه سال متوالی به عنوان قهرمانی لیگ دست یافت، گفت: برنامه ما دفاع از عنوان قهرمانی است. مجموعه مس یکی از مجموعه‌های وزین است که ساختارهای حرفه‌ای دارد. آقای سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس در راس مجموعه است. ایشان یک مدیر ورزشی و ورزش دوست است و هرکجا بوده است کارنامه‌ای درخشان در سطح ورزش کشور داشته. به عنوان مثل سال گذشته مس رفسنجان به لیگ برتر فوتبال صعود کرد، تیم فوتبال بانوان ما قهرمان شد. تیم هندبال ما هم آسیایی شد و خیلی موارد دیگر از این دست. کار کردن با سعدمحمدی از این بُعد که به ورزش اشراف دارد راحت است اما از طرف دیگر توقعات بسیار بالایی از مجموعه‌هایش دارد. امیدوارم امانتدار خوبی برای شرکت مس باشم.

کافی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه مس پیگیر حضور این تیم و برگزاری جام باشگاه‌های آسیا بوده است؟ یادآور شد: اولویت برنامه‌های ما روی بحث لیگ برتر بوده است. پنجره نقل و انتقالات تیم ما بسته بود و پیگیر بودیم تا این پنجره باز بشود. زمان محدودی داشتیم و تمرکزمان روی این موارد بود.

وی درباره اینکه آیا پنجره نقل و انتقالات تیم فوتسال مس در نهایت باز شد یا خیر؟ اظهار کرد: سه شکایت داشتیم که مشکل حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی (دو بازیکن سابق فوتسال مس) حل شد. یک مورد برای فوتبال و سال ۹۱-۹۲ بود که دسترسی به بازیکن نداریم. با فدراسیون مکاتبه کرده‌ایم. تعهد داده‌ایم که هر موقع اعلام کنند به تعهدمان در قبال آن بازیکن عمل کنیم. مستندات را ارائه کردیم و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه مس سونگون در پایان درباره وضعیت سرمربیگری این تیم گفت: علیرضا افضل محروم است. به این نتیجه رسیدیم مسئولیت فنی تیم با خود افضل باشد اما با توجه به این محرومیت، احمد باغبانباشی به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشیند و افضل هم در کنارش است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=317324

ثبت نظر

-